Gå til innhold

Piller


Gjest Pilleguri

Anbefalte innlegg

Gjest Pilleguri

Du bør bytte lege. Ingen lege med respekt for seg selv gir deg somadril og sier at du kan ta opptil 3 pr. dag.

Dette er et tulleinnlegg. Ikke særlig morsomt sådan.

Vel, ring en lege og spør hva som er maksdosen for somadril, det er 3 stk pr dag.

Dette vet jeg.

Er kjempefornøyd med legen min jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 197
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Incubo

    13

  • Petrine Eiffel

    13

  • fei1365380229

    9

  • mariaflyfly

    7

Mest aktive i denne tråden

fei1365380229

Jeg får somadril når jeg ber om det fra legen, men bruker skjeldn mer enn tre på kvelden, tar da alle på en gang for best effekt.

For meg er dette ikke et problem.

De fleste folk i byene drikker alkohol jevnlig og hver dag, slik er jeg vokst opp og mange med meg.

Tviler jeg på. Kunne ikke falle meg inn å sitte å drikke alkohol foran ungene hver dag, og enda mindre sitte og ruse meg på piller.

Ungene vet nok mer enn du tror.

Men antageligvis har du ikke unger engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen har jo delvis vent seg til det, så jeg blir ikke SÅ sløv. Kun deilig avslappet.

Tror nok de aller fleste tar seg en drink/vin på kveldstid, og da foredrar jeg piller i stedet.

Hvorfor er nordmenn så puritanske på dette? Hva gjør det?

Kroppen min vender seg ikke til dosen på de medisinene i hvert fall. Jeg spiser akkurat det samme som jeg gjorde for 6 år siden og blir like utslått hver kveld.

Men jeg har en venninne som er avhengig og hennes kropp har vendt seg til det så hun har økt dosen.

Jeg aner ikke hvorfor noen reagerer slik og andre slik og hvem som er avhengig og hvem som ikke er men jeg tror du ser sjøl at du spiser for stor dose. Ellers så hadde du ikke skrevet inn her :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logikken er at sammenligningen med en drink eller to blir fullstendig skjev. Hadde du sagt 2-3 flasker vin hver kveld, ville det gitt et riktigere bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder meg til foreskrevet dose, null problem det, men jeg sparer den til kvelden.

Koser meg jeg da!

Jeg gjør det samme som deg, spiser hele døgndosen om kvelden men det er fordi jeg ikke holder ut at noen skal se at jeg er rusa. Så jeg tar dosen min, som er mye mindre enn din, i det jeg legger meg om kvelden.

Jeg skriver ikke engang på dol etterat jeg har spist pillene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor stusser folk over foreldre som setter seg et skudd med herion hver kveld? Eller drikker en flaske Whiskey?

Jeg antar at du prøver å provosere, noe du har klart, gratulere med det.

Og jeg skulle gjerne visst hvem du var slik at jeg kunne kommet hjem til deg å hentet ungene dine for du er helt klart ikke skikket til å ta vare på de selv.

Pillenarkomane husmødre, junkier og alkoholikere som deg klarer ikke å overbevis meg at de er skikket til å ha barn, sorry.

Gud forby at noe skulle hende barna dine mens du er i pillerus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får somadril når jeg ber om det fra legen, men bruker skjeldn mer enn tre på kvelden, tar da alle på en gang for best effekt.

For meg er dette ikke et problem.

De fleste folk i byene drikker alkohol jevnlig og hver dag, slik er jeg vokst opp og mange med meg.

'De fleste folk i byene drikker alkohol jevnlig og hver dag, slik er jeg vokst opp og mange med meg'.

Om du vokste opp med det, er det ikke rart du er pilleavhengig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pilleguri

Tviler jeg på. Kunne ikke falle meg inn å sitte å drikke alkohol foran ungene hver dag, og enda mindre sitte og ruse meg på piller.

Ungene vet nok mer enn du tror.

Men antageligvis har du ikke unger engang.

Jeg har to barn, og de merker ingenting, ikke engang samboeren min merker det.

Klart folk drikker alkohol i de tusen hjem, hvor naiv er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pilleguri

Kroppen min vender seg ikke til dosen på de medisinene i hvert fall. Jeg spiser akkurat det samme som jeg gjorde for 6 år siden og blir like utslått hver kveld.

Men jeg har en venninne som er avhengig og hennes kropp har vendt seg til det så hun har økt dosen.

Jeg aner ikke hvorfor noen reagerer slik og andre slik og hvem som er avhengig og hvem som ikke er men jeg tror du ser sjøl at du spiser for stor dose. Ellers så hadde du ikke skrevet inn her :o)

Jeg har spist den samme dosen hele tiden og det er den som passer meg..

Jeg er ikke avhengig og tar ikke piller hver dag, noen kvelder er jeg avhengig av å køre bil osv.

I snitt tar jeg denne dosen 5 ganger i uken, på kveldstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pilleguri

Logikken er at sammenligningen med en drink eller to blir fullstendig skjev. Hadde du sagt 2-3 flasker vin hver kveld, ville det gitt et riktigere bilde.

Langt i fra, har du sett mennesker som spiser piller?

Det er så å si umulig å se det på dem. Ikke uttal deg om ting du ikke har greie på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pilleguri

Jeg gjør det samme som deg, spiser hele døgndosen om kvelden men det er fordi jeg ikke holder ut at noen skal se at jeg er rusa. Så jeg tar dosen min, som er mye mindre enn din, i det jeg legger meg om kvelden.

Jeg skriver ikke engang på dol etterat jeg har spist pillene mine.

Ojojoj, så prektige og skinnhellige vi er.

Jeg kan kjøre bil etter å ha tatt 1 p-forte og 1 somadril jeg, null problem.

Tror ikke folk dør av å være sammen med deg selvom du har tatt medisiner.

Dette blir for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt i fra, har du sett mennesker som spiser piller?

Det er så å si umulig å se det på dem. Ikke uttal deg om ting du ikke har greie på.

Og hva har det med saken å gjøre om det vises utenpå eller ikke? Jeg kan altså godt drikke ei flaske vin om dagen hvis jeg ikke blir full?

De fleste ville ha sovna med den dosen du tar. Og du har helt rett: Når de sover er det ikke så godt å se hva de har inntatt.

Hvem er det som har minst peiling her, tro? Du som tror det ikke er skadelig å innta så mange sterke piller hver dag, eller jeg som er skeptisk til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pilleguri

'De fleste folk i byene drikker alkohol jevnlig og hver dag, slik er jeg vokst opp og mange med meg'.

Om du vokste opp med det, er det ikke rart du er pilleavhengig.

Hehe, dette blir for dumt.

Jeg er ikke avhengig, og det er vel kun i Norge at barn tror det er unormalt å drikke alkohol på hverdager.

Lenge leve Ola Pottitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petrine Eiffel

Vel, ring en lege og spør hva som er maksdosen for somadril, det er 3 stk pr dag.

Dette vet jeg.

Er kjempefornøyd med legen min jeg.

Bortsett fra at jeg ikke tror på dette innlegget i det hele tatt så må jeg bare kommentere at hvis en pillemisbruker hadde hatt en slik lege, så selvfølgelig hadde vedkommende vært fornøyd med ham!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pilleguri

Og hva har det med saken å gjøre om det vises utenpå eller ikke? Jeg kan altså godt drikke ei flaske vin om dagen hvis jeg ikke blir full?

De fleste ville ha sovna med den dosen du tar. Og du har helt rett: Når de sover er det ikke så godt å se hva de har inntatt.

Hvem er det som har minst peiling her, tro? Du som tror det ikke er skadelig å innta så mange sterke piller hver dag, eller jeg som er skeptisk til det?

Jeg anntar det er legen som vet dette best og det er det han har sagt til meg jeg forholder meg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...