Gå til innhold

Piller


Gjest Pilleguri

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 197
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Incubo

    13

  • Petrine Eiffel

    13

  • fei1365380229

    9

  • Dorthe

    7

Mest aktive i denne tråden

De har nok gått på benzo, da blir man litt annerledes.

Man snøvler overhodet ikke av de pillene jeg tar.

Man snøvler ikke på benso, da må man opp i veldig høye doser. Men man snøvler på Somadril, Paralgin, Metadon, Nozinan og heroin og helt sikkert andre piller som jeg ikke vet om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pilleguri

Jeg sa ingenting om at det var verken bedre eller verre enn alkohol, jeg ville ikke akkurat klappet deg på hodet om det gjaldt 6 rusbrus og 3 tyrkisk peber shots hver kveld heller.

Jeg har ikke for vane å kalle noen dum, men det ER du. Enten du er seriøs eller dette er dagens underholdning for deg. Gud bedre.

God bedring.

Det er vel heller dere som trenger god bedring, ikke meg.

Kos dere med kaffen og rullekaken i kveld dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petrine Eiffel

Syns egentlig ikke det.

Nei, de som selv er gale synes sjelden det. Det er omgivelsene som merker det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petrine Eiffel

Det er IKKE ulovlig å kjøre bil nei.

Mulig det ikke er ulovlig, men spesielt trygt er det ikke. Sjekk innlegget og linken til Flisa du, så kanskje du får et annet syn på det. Eller, forresten tror jeg ikke du får noe annet syn på noe som helst. Det eneste som er synd, er alle de menneskene som risikerer å møte deg når du er ute å kjører bil i pillerus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petrine Eiffel

Man snøvler ikke på benso, da må man opp i veldig høye doser. Men man snøvler på Somadril, Paralgin, Metadon, Nozinan og heroin og helt sikkert andre piller som jeg ikke vet om.

Har du prøvd Heroin??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du prøvd Heroin??

Nei, men jeg har jobbet med heroinmisbrukere og andre rusmisbrukere så jeg vet hva man blir snøvlete av og hva som merkes på andre måter :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Nei, det sier vel mer om forumet enn det sier om meg.

Banredåp uten alkohol er fullstendig JOHAN og bondsk.

God middag, blir vel flesk og duppe hos deg i dag.

Hehe, nå er jeg ikke lenger i tvil om at du er et troll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

En venninne fortalte at forut for hennes barnedåp lovet hennes demente oldefar på tro og ære at langpilsen, den skulle han stå for!

:)

Og han var dement! Bra du fikk med det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det vel ikke?

Jo, å skrive ut vanedannende legemidler til noen som ikke trenger dem er ulovlig. Og man trenger ikke en "god rus".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¤ Skara ¤

Hei!

Ser at denne tråden er lang, så jeg har ikke lest igjenom så kan vel hende noen har skrevet det som jeg lurer på nå.

Den dagen du får skikkelig med smerter i kroppen, kommer medesinene til å funke på kroppen din?

Hvordan får du tak i så mye tabletter, du bruker jo en del i løpet av mnd?

Og hva med om du pluselig ble akutt syk og må legges i narkose, må du ha sterkere medesiner for at det skal funke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bor sikkert på bondelandet.

I byene er det helt vanlig med vin/øl til maten og drinker på kveldstid på hverdager.

Hva er forskjellen?

Født og oppvbokst i Norges tredje største by så der tok du feil gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig du tror dette er en aprilsnarr, ikke så overasket egentlig, makan til snerpet og snusfornuftig dame enn deg skal man lete lenge etter.

Men jeg er iallefall seriøs.

Kall meg snerpete så mye du orker, bedre å være snerpete enn å ødelegge kroppen sin og livet sitt med pillemisbruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

om du lar pillene ligge en kveld

så vil du kanskje ha litt mer

overskudd til ungene dagen etter.

kanskje verdt å prøve

Nei, dersom hun lar pillene ligge en kveld, blir hun garantert dålig. Abstinens. Må minke forbruke gradvis.

Hat tatt 1 paralgin forte (fikk av tannlegen) kun en gang. Da følte jeg medg så rar, at jeg tenkte aldri mer!

Jeg skjønte straks at dette var et tulleinnlegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...