Gjest mbo Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 hei. Idag skal jeg igjen prøve og trappe ned Xanor, føler meg ikke særlig høg i hatten men må prøve. Synd at dette skal være så vanskelig men prøver å si til meg selv,DETTE GREIER DU. Ha en god dag der ute alle sammen. Hilsen mbo 0 Siter
Gjest bry Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Ja riktig,fortsett med det,si til deg selv:DETTE GREIER DU!!! Du greier det,det er mange tøffe tak vi må gjennom,men husk alltid at du greier. Ha en så fin dag du kan...=) 0 Siter
Gjest mbo Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Ja riktig,fortsett med det,si til deg selv:DETTE GREIER DU!!! Du greier det,det er mange tøffe tak vi må gjennom,men husk alltid at du greier. Ha en så fin dag du kan...=) hei Bry. Litt masete i dag men håper det går greit. Har du en bra dag,?håper det. Nå har jeg tatt oppvasken og spist ei skive og i dag er jeg så barnslig at jeg gir meg selv 1 poeng for det mbo. 0 Siter
Gjest bry Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 hei Bry. Litt masete i dag men håper det går greit. Har du en bra dag,?håper det. Nå har jeg tatt oppvasken og spist ei skive og i dag er jeg så barnslig at jeg gir meg selv 1 poeng for det mbo. Heia mbo...=) Det er ikke barnslig,klart du skal ha poeng for det. Gir deg ti jeg...=) Har ikke gjort mye i dag jeg,går rundt i min lille "tåkeverden",lurer på hvorfor jeg er her.. 0 Siter
Gjest mbo Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Heia mbo...=) Det er ikke barnslig,klart du skal ha poeng for det. Gir deg ti jeg...=) Har ikke gjort mye i dag jeg,går rundt i min lille "tåkeverden",lurer på hvorfor jeg er her.. Hei. Du får 20 poeng av meg for humoristisk sans. Tåkete her og i dag, håper vi ikke går oss bort. Svetter og skjelver men holder ut. hilsen meg. 0 Siter
Gjest Zahara Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Da skal jeg slutte med nesespray!! ) Lykke til til oss begge! 0 Siter
Gjest bry Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Hei. Du får 20 poeng av meg for humoristisk sans. Tåkete her og i dag, håper vi ikke går oss bort. Svetter og skjelver men holder ut. hilsen meg. Takk for poengene,det var ikke dårlig,he he...=) Enig,vi må ikke gå oss bort,det er definitivt ikke bra,får satse på at tåken letter litt i morgen...please! Vi får holde ut...=) *Klem* 0 Siter
Gjest mbo Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Takk for poengene,det var ikke dårlig,he he...=) Enig,vi må ikke gå oss bort,det er definitivt ikke bra,får satse på at tåken letter litt i morgen...please! Vi får holde ut...=) *Klem* hei. Har klart en dag-hurra. God natt da og sove godt. hilsen mbo 0 Siter
Gjest bry Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 hei. Har klart en dag-hurra. God natt da og sove godt. hilsen mbo Heia...=) Hurra for deg!!! Kjempebra,håper du har det bra i dag...=) Har strevd meg gjennom husvask i dag,mamma-mia,men jeg klarte det...yea! Ha en fin kveld! 0 Siter
Gjest mbo Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Heia...=) Hurra for deg!!! Kjempebra,håper du har det bra i dag...=) Har strevd meg gjennom husvask i dag,mamma-mia,men jeg klarte det...yea! Ha en fin kveld! heeeeeeeeei. Så flink du har vært Bry,klem. Klarer meg enda jeg ja men det er knallhardt. Håper tåka letter snart for nå er jeg sta og gir meg ikke. hilsen meg. 0 Siter
Gjest bry Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 heeeeeeeeei. Så flink du har vært Bry,klem. Klarer meg enda jeg ja men det er knallhardt. Håper tåka letter snart for nå er jeg sta og gir meg ikke. hilsen meg. Tuuusen takk...=) Stå på og ikke gi opp...ja tåken må vel lette snart.... Go go go! *klem tilbake* 0 Siter
Gjest mbo Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Tuuusen takk...=) Stå på og ikke gi opp...ja tåken må vel lette snart.... Go go go! *klem tilbake* hei Bry, hvordan går det? Her går det litt bedre men jeg er så fjern, ha en fin dag klem fra mbo 0 Siter
Gjest bry Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 hei Bry, hvordan går det? Her går det litt bedre men jeg er så fjern, ha en fin dag klem fra mbo Hei mbo...=) Fint det går litt bedre...=) Fjern...da er vi to,distansen mellom meg og verden er der fortsatt...men men. Balanserer mellom to dimensjoner på en måte,men er vant til det da..=) Liker ikke helligdager heller,de er så laaaaange,tiden går enda tregere da. Ha en fin dag du også..=) 0 Siter
Gjest mbo Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Hei mbo...=) Fint det går litt bedre...=) Fjern...da er vi to,distansen mellom meg og verden er der fortsatt...men men. Balanserer mellom to dimensjoner på en måte,men er vant til det da..=) Liker ikke helligdager heller,de er så laaaaange,tiden går enda tregere da. Ha en fin dag du også..=) hei Bry. Helligdager er kjedeeeeeeelig. Helt greit og være litt fjern i dag, har bare ligget på sofaen og slappet av jeg men i dag er det helt greit. Hilsen mbo. 0 Siter
Gjest bry Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 hei Bry. Helligdager er kjedeeeeeeelig. Helt greit og være litt fjern i dag, har bare ligget på sofaen og slappet av jeg men i dag er det helt greit. Hilsen mbo. Hei mbo. Ja av og til må man bare "gi seg selv lov" til å ta det med ro,uten dårlig samvittighet. Såg film i går kveld,del to kommer i dag,det gleder jeg meg til,var helt topp film. Handler om et medium,midt i blinken for meg. *klem* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.