skovlund Skrevet 20. mars 2001 Del Skrevet 20. mars 2001 hei jeg er ei jente på 27 år, som inntil for 4 år siden trente 5 - 6 dager i uken. jeg fikk overnevnt diagnose og fikk beskjed om og legge fotballsko, og skøyter på hylla. Nå trener jeg litt, men kroppen orker ikke så mye som før. har dere noen tips om trening, føler meg nesten alltid trøtt og slapp. Legen min vil ikke at jeg skal trene. Men jeg får pannik hvis jeg ikke trener.hva skal jeg gjøre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 21. mars 2001 Del Skrevet 21. mars 2001 skovlund. Trene som du gjorde tidligere går nok ikke overens med sykdommen din. Dog burde noe fysisk aktivitet som ikke er for intens eller langvarig både være bra for fysisk og psykisk helse. Snakk konkret med legen din om svømming i varmt basseng, turer i skog og mark og kanskje lett innendørstrening når klimaet er lite vennlig for deg. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.