Gjest Cottonhead joe Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Nok en arbeidsdag som var så lite konstruktiv at jeg like gjerne kunne blitt hjemme. Nok en dag hvor det føles som at hodet er fullt av bomull, og vil gjøre alt annet enn å tenke. Eller. Vil ikke gjøre en dritt, og absolutt ikke ikke tenke. Jeg sliter med insomnia og jeg gjør det jeg kan for å bli kvitt problemet. Men når jeg enten sover for lite, eller en skjelden gang for mye, ender jeg opp med bomullshode. Det fører igjen til at jeg ikke får utført ting jeg skulle ha gjort, eller til andre uønskede hendelser som gjerne dukker opp når hodet ikke fungerer som det skal. Alt dette resulterer i mindre depresjoner, som igjen hemmer nattesøvnen. Man skal jo ta problemene ved rota, men det ser ikke ut til at søvnproblemene i seg selv løses ved nærmeste fremtid. Så med mindre noen kan sette verden på pause, trenger jeg råd til å virke best mulig i tiden dette pågår. Derfor spør jeg som i tittelen. Råd for å sove bedre trenger jeg ikke, for de er det nok av... Bruker i perioder Zopiklon og Valergan, men bomullshode kommer også uten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/225963-r%C3%A5d-mot-bomullshode/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.