Gå til innhold

Alt som kan gå galt går galt.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest påskejente

Huff, kjipt=( Er det vgs.eksamen? Da kan du be om å få bytte gruppe - de setter som regel opp flere. Jeg har fått gjort det før. Og hvis det er universitetseks., så kan det godt tenkes at det er mulighet for det samme. Ring og snakk med administrasjonen! Håper det går i orden=)

Gjest vioola

Neste semester, fikk jeg beskjed om...

Heldigvis traff ikke mitt rettsoppmøte på en eksamensdag.

Men vi kan jo håpe for din skyld at det varierer fra skole til skole. Kontakt skolen og spør. Muntlig er sikkert lettere å flytte enn skriftlig.

for å være ærlig er det litt Gudegave for meg også . Nå kan jeg få en sykemelding og slippe unna. Har veldig mange eksamener fra vgs som jeg driver og tar opp på bare et halvt år . Og i det her faget har jeg tross alt 4 fra før.

Og en av de skriftlige eksamenene mine skal være i frelsens hus , det må jo bare gå bra : )

Gjest en ting av gangen

for å være ærlig er det litt Gudegave for meg også . Nå kan jeg få en sykemelding og slippe unna. Har veldig mange eksamener fra vgs som jeg driver og tar opp på bare et halvt år . Og i det her faget har jeg tross alt 4 fra før.

Og en av de skriftlige eksamenene mine skal være i frelsens hus , det må jo bare gå bra : )

Rettssak og eksamen omtrent samtidig ville sannsynligvis blitt for mye av det gode uansett. Kanskje er det greit nok når du bare får tenkt over det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...