Gå til innhold

jeg haaater livet mitt!

Gjest deprimert stadig vekk...

Anbefalte innlegg

Gjest deprimert stadig vekk...

Det er et smertehelvette å leve nå!!!! Klokka er 04.45, og det er ikke mulig å få denne drittkroppen til å hvile! Hvorfor skal livet være så vanskelig?

Hvorfor kan jeg ikke få slippe smertene inni meg?? Hvorfor finnes det ingen medisin mot slike smerter?

Jeg vil ikke mer! Jeg vil ikke føle mer! Jeg holder ikke ut denne følelsen av å ville skrike og slå. Hvordan kommer jeg meg ut av dette helvette?

Jeg orker ikke flere bilder inni hodet mitt, jeg føler for å dunke hodet i gulvet, eller med en hammer!! Ja, jeg tror jeg er i ferd med å bli gal!

Gal gal gal, splitte pine gal!

Herregud, hva skal jeg gjøre? Jeg tenker ikke fornuftig lengre. Har det så jævlig vondt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/226029-jeg-haaater-livet-mitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke på enkle løsninger lenger,livet er ikke lett og kommer aldri til å bli det,det gjelder alle.

Hva vil det si å ha det godt?

Vet de som har det "godt" at de har det godt?

Det tror ikke jeg,ikke før de vet hvordan det er å ha det vondt,da vet de forskjellen på godt og vondt.

Håper du får det godt snart..=)

Gjest Veronika27

Hei

Hvordan gikk det med deg? fått sovet litt?

Den eneste trøsten jeg kan gi er at du vil få sove når den verste depresjonen gir seg. Får du noe for depresjonen? Noe å sove på?

Jeg sov omtrent ikke på 10 dager når jeg fikk det. Med sovemedisiner. Til slutt sovnet jeg og sov i tolv timer. Tenk at det blir bedre. Du må IKKE gi opp. Logg deg inn her å skriv meld om alt går i stå

Stå på. Dette klarer du

Klem fra ødelagte meg.

Gjest linnelinn

hallo. Har du prøvd stemningsstabiliserende medisiner? Jeg hadde det slik du beskriver, nemlig et uutholdelig SMERTEHELVETESFAENSKAP!!!!! (unnskyld utbruddet, men det var så jævlig!)

Men nå bruker jeg Lamictal og Lithionit, og har ikke hatt det så vondt i ettertid.

Zyprexa hjalp også, brukte den før Lithionit, men da la jeg på meg så mye...

Men slik du har det nå skal du ikke ha det! Så lenge du ikke har opplevd et eller annet grusomt traumatisk eller noe sånt som gjør at du har det så vondt (?), så tror jeg bare medisin kan ta bort smerten :-\

Den første psykiateren min mente at jeg hadde det slik fordi min far døde da jeg var liten, men ikke en gang det kan gi så sterk smerte.

Heldigvis ble jeg lagt inn og fikk medisin...

De sa "dette er sykdom, og slik skal du ikke ha det!" Takk Gud for at jeg fikk stemninstabiliserende medisiner...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...