Gjest hva feiler d meg Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Ofte når traume minner trenger seg på får jeg en desperat trang til å gjøre noe for å få tankene vekk og komme til meg selv igjen...(blir litt "lam" når dette skjer..) vel,det jeg tyr til er onanering.. Nesten litt tvang over det, men det er en måte å tvinge tankene bort på, og kjenne/føle noe. Kunne sikkert like gjerne vært kutting,bortsett fra at det jeg gjør ikke handler om straff eller å ville seg vondt.. Er dette uvanlig?? Tør jo ikke fortelle det til psykologen.. Men hvis det er vanlig så kunne jeg kanskje gjort det.. 0 Siter
Gjest gulspurven Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Dette vil jeg også gjerne ha svar på! Jeg gjør det for å få sove. Og hvorfor får jeg ikke sove, jo det er jo pga fortiden. Slet aldri med slikt før. 0 Siter
Gjest bry Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Så lenge det funker for deg,er det vel bra,prøv å ikke tenk på hva som er normalt eller ikke,men hva som hjelper deg. Det er jo det som teller,ikke hva andre tenker og tror,det er ditt liv....=) Og hvis du føler for det:si det til psykologen,hvis ikke:ikke si det. Men psykologen min sa jeg måtte prøve å få tankene,på andre ting når jeg hadde tankekaos...osv. Eller hvis man har det fryktelig vondt inni seg,da skal det jo hjelpe å få fokuset bort på noe annet. Jeg prøver...hører musikk,eller vasker f.eks. Du har funnet din måte,det er bra og ingenting å skamme seg over,det er jo tross alt en normal ting,egentlig....=) 0 Siter
Gjest minnla Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 jeg leste faktisk på klara-klok eller noe sånt, en ungdom som hadde skrevet inn og spurt hva hun skulle gjøre for ikke å kutte seg. Og hun fikk rådet om å f.eks onanere... Ble sagt helt rett og naturlig fram. Så tenker det er helt greit og sunt at du gjør dette. Anbefalt liksom.. 0 Siter
Gjest minnla Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 jeg leste faktisk på klara-klok eller noe sånt, en ungdom som hadde skrevet inn og spurt hva hun skulle gjøre for ikke å kutte seg. Og hun fikk rådet om å f.eks onanere... Ble sagt helt rett og naturlig fram. Så tenker det er helt greit og sunt at du gjør dette. Anbefalt liksom.. 0 Siter
Gjest mmbop Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Dette vil jeg også gjerne ha svar på! Jeg gjør det for å få sove. Og hvorfor får jeg ikke sove, jo det er jo pga fortiden. Slet aldri med slikt før. Før fortiden? 0 Siter
Gjest gulspurven Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Før fortiden? Før jeg ble utsatt for traumet mitt (livstruende medikamentbivirkning og tvangsbehandling). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.