Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har slitt med angst/deperasjon i mange år. Jeg går på cipralex og har en psykriatrisk sykepleier jeg kan ringe ved behov. I det siste halve året har jeg ikke greid å ta meg opp igjen..Driter liksom litt i alt, er et ork å rydde og slike ting. Vanligvis må jeg ha en dusj hver dag, nå har til og med dette blitt et ork.

har nevnt til legen min at jeg ønsker en full utredning av min psyke for å få riktig diagnose og da også kanskje få riktig hjelp. Pr idag har jeg kun diagnose post traumatisk stresslidelse. Selv mener jeg at det er mere bak. Hvor kan jeg søke om den utredinga jeg ønsker når min egen lege ikke tar det alvorlig? For han betyr det fint lite at jeg til tider har problem med å huske å ta medisin,(har litt problem med å huske å ta dem når jeg er lengst nede) Er ganske lei av å isolere meg men trenger hjelp til å komme ut av den onde sirkelen jeg er inni

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/226113-nedtur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kjenner meg igjen....

isolerte meg og sov om dagen og var oppe om natten,ga faen i medisiner og hørte på tragisk mørk musikk,drakk masse vis med kaffe og røykte masse...jeg nøt det,men så skjønte jeg at jeg var i en ond sirkel og sa det til legen min,,hun fikk meg på beina igjen..får og komme meg ut hver dag måtte jeg komme opp på legesenteret og snakke med personalet der..så begynte jeg og møte venner igjen,gå på byn første gang var jævlig...hadde sikkert en puls på 180 jrg hadde så synsyk angst, mennesker,skummelt...men jeg har klart det..

jeg har kommet ut av sirkelen,ønsker deg kjempe lykke til og håper du får hjelp.

masse klemmer fra beib

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/226113-nedtur/#findComment-1700376
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...