Gå til innhold

Hvor lenge NHD?????

Anbefalte innlegg

lurer på hvor lenge det vare før abstinensene er borte?

i dag er det 5 dagen etter at jeg fjernet den 2 tabletten Xanor på 0,5 mg og jeg føler

meg så sliten og tom.

Tung for brystet sliten,sliten.

Har nå 0,5 mg igjen og trappe ned ,

må vel vente en stund før jeg fjerner denne men føler nå vemmelse når jeg skal ta tabeletten.

Heldigvis ser det ut til at 10mg Cipralex gjør meg godt og

tar toppene av angsten

Har kjempet så hardt disse dagene og ønsker bare RO og Fred.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/226138-hvor-lenge-nhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

bugge -jenta

hei du.

Det er nå også dessverre slik at hvis du har fått god hjelp av denne dosen på 1.5 mg xanor daglig, så kan noe av det du kanskje tolker som seponeringsproblemer være det faktum at du ikke lenger får tilførsel av en angstdempende medisin. Og dermed ikke har det så bra. Dette kan imidlertid på sikt kanskje løses ved å gradvis komme opp i en riktig dose på cipralex, som kanskje er noe høyere enn 10 mg.

Du har ikke lenge igjen av nedtrappingen nå, og det er klart at da mister du en medisin som har gitt deg virkning mot angsten. Muligens er ikke alt du kjenner på seponeringsvanskeligheter.

Men når du reagerer så positivt på cipralex, ville jeg vært ved godt håp.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/226138-hvor-lenge-nhd/#findComment-1700714
Del på andre sider

hei du.

Det er nå også dessverre slik at hvis du har fått god hjelp av denne dosen på 1.5 mg xanor daglig, så kan noe av det du kanskje tolker som seponeringsproblemer være det faktum at du ikke lenger får tilførsel av en angstdempende medisin. Og dermed ikke har det så bra. Dette kan imidlertid på sikt kanskje løses ved å gradvis komme opp i en riktig dose på cipralex, som kanskje er noe høyere enn 10 mg.

Du har ikke lenge igjen av nedtrappingen nå, og det er klart at da mister du en medisin som har gitt deg virkning mot angsten. Muligens er ikke alt du kjenner på seponeringsvanskeligheter.

Men når du reagerer så positivt på cipralex, ville jeg vært ved godt håp.

Hilsen

Hei.

Mulig du har rett,

føler meg ikke helt i lodd for tiden.

Hjernen er gira og tanker følelser og meninger er et eneste kaos ,går helt i surr for meg.

Kroppen min er trøtt og vil hvile men så lenge ikke hode og kropp vil samarbeide er det umulig å slappe av.

Får visst bare ta dagene som de kommer og se etterhvert.

Skal til legen den 19 og kanskje må jeg øke Cipralexen,

får bare vente og se.

håper du har en god dag.:)

hilsen mbo

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/226138-hvor-lenge-nhd/#findComment-1700836
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...