Gå til innhold

Usikker sex, straff og HIV

Anbefalte innlegg

Gjest Vil ikke ha HIV

For en måned siden gikk kjæresten min fra meg. Dette i tillegg til alt annet jeg har å tenke på medførte at smerten ble så stor at jeg ville straffe alle som har gjort meg vondt. Så jeg gikk på byen en helg for et par uker siden og fikk med meg en type hjem. Så hadde vi usikker sex mens jeg frydet meg over straffen jeg ga andre. Men det var ikke nok. Jeg gikk på byen denne helgen også og fikk med meg en ny type hjem. Vi hadde usikker sex. Men så var ikke det nok til å straffe andre heller så jeg tok barberbladet og risset smerten inn i armen. Det hjalp. Nå har jeg et synlig tegn på hva andre har gjort mot meg.

Problemet er at jeg kan ha fått alle mulig rare kjønnsykdommer. Når kan jeg teste meg for HIV?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/226378-usikker-sex-straff-og-hiv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjenner meg igjen i historien din her....

men jeg var nok litt mere ekstrem

hadde ubeskyttet sex med så mange gutter at jeg sluttet å telle etter jeg paserte 60 stykk....

fikk kjønnssykdommer ja,men var heldig som slapp unna med "bare"

klamydia(to ganger).ønsket å få hiv....måtte ta meg sammen når jeg ble gravid,har nå en gutt på syv år som jeg ikke aner hvem som er faren..

håper du klarer å få det bedre med deg selv....

ang hiv test så tror jeg det er ca to månder etter samleie du tar testen... lykke til

kjenner meg igjen i historien din her....

men jeg var nok litt mere ekstrem

hadde ubeskyttet sex med så mange gutter at jeg sluttet å telle etter jeg paserte 60 stykk....

fikk kjønnssykdommer ja,men var heldig som slapp unna med "bare"

klamydia(to ganger).ønsket å få hiv....måtte ta meg sammen når jeg ble gravid,har nå en gutt på syv år som jeg ikke aner hvem som er faren..

håper du klarer å få det bedre med deg selv....

ang hiv test så tror jeg det er ca to månder etter samleie du tar testen... lykke til

det er 3 måneder

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...