cannie Skrevet 20. mars 2001 Del Skrevet 20. mars 2001 hei har hørt litt om deffing...men er det noen som kan fortelle hva man ska spise...kor lenge å ka man ska trene osv..vill gjærne prøve dette...å gå litt ned i vekt å miste litt fett... er 174-175 å 70-71 kg...men har litt mye fett... takk for seriøse svar.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 20. mars 2001 Del Skrevet 20. mars 2001 Hei, deffing er helt vanlig slanking. Utøveren er forsikt med vekttapet for at ikke styrke, utholdenhet og muskelmasse skal berøres i vesentlig grad. Et sunt og normalt kosthold er et glimrende utgangspunkt for deff. Mange utøvere velger likevel å være ekstra restriktive med kostens fettandel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tbhc Skrevet 20. mars 2001 Del Skrevet 20. mars 2001 Hei, deffing er helt vanlig slanking. Utøveren er forsikt med vekttapet for at ikke styrke, utholdenhet og muskelmasse skal berøres i vesentlig grad. Et sunt og normalt kosthold er et glimrende utgangspunkt for deff. Mange utøvere velger likevel å være ekstra restriktive med kostens fettandel. når man deffer er målet å minske underhudsfettet, dette gjör man ved å spise 5-8 måltider om dagen, og holder et höyt proteininntak for å spare muskler. Når man slanker seg er det vekten som er det viktigste, og målet er mest mulig vekttap. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassy Skrevet 20. mars 2001 Del Skrevet 20. mars 2001 når man deffer er målet å minske underhudsfettet, dette gjör man ved å spise 5-8 måltider om dagen, og holder et höyt proteininntak for å spare muskler. Når man slanker seg er det vekten som er det viktigste, og målet er mest mulig vekttap. Øh, tror ikke de som slanker seg er enige med deg. Jeg har slanket meg og mitt mål var da helt klart å miste fett, ikke muskler og vann. Men så hadde ikke jeg hørt om deffing før for noen uker siden da :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.