bibben Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 I følge Felleskatalogen brukes Zeldox og Seroquel ved Schizofreni. Ved hvilke andre diagnoser/tilstander brukes disse medikamentene? 0 Siter
Gjest Miss wings Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Hvis man har tourettes eller svinger veldig i humøret,vet jeg at man bruker dem,eller hvis man er psykotisk eller grensepsykotisk.... 0 Siter
Gjest Anna Belinda Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Jeg har fått seroquel mot tankekjør. (Er bipolar II) 0 Siter
Gjest ...er også bipolar 2 Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Jeg har fått seroquel mot tankekjør. (Er bipolar II) Seroquel mot kaotisk tankevirksomhet.. 0 Siter
Gjest tiocksi Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Ramser opp hva zeldox og seroquel har blitt brukt for hos meg og venner: mani, depresjon med sterke følelsesutbrudd og sinne, angst med sånne paranoid-anfall på kveldstid. Og søvnproblemer. Symptomer som å slite med stemmer (som ikke er psykotiske) som følge av overgrepsbakgrunn, og psykose utløst av hasj. 0 Siter
bibben Skrevet 12. april 2006 Forfatter Skrevet 12. april 2006 Hvis man har tourettes eller svinger veldig i humøret,vet jeg at man bruker dem,eller hvis man er psykotisk eller grensepsykotisk.... Tusen takk for svaret ditt! God påske! 0 Siter
bibben Skrevet 12. april 2006 Forfatter Skrevet 12. april 2006 Jeg har fått seroquel mot tankekjør. (Er bipolar II) Takk for svaret fra deg! Ha en fin påske! 0 Siter
bibben Skrevet 12. april 2006 Forfatter Skrevet 12. april 2006 Ramser opp hva zeldox og seroquel har blitt brukt for hos meg og venner: mani, depresjon med sterke følelsesutbrudd og sinne, angst med sånne paranoid-anfall på kveldstid. Og søvnproblemer. Symptomer som å slite med stemmer (som ikke er psykotiske) som følge av overgrepsbakgrunn, og psykose utløst av hasj. Dette var oppklarende, takk skal du ha! Ha en fin påskeferie! 0 Siter
Gjest Miss wings Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Tusen takk for svaret ditt! God påske! Riktig god påske til deg også bibben....=) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.