Gå til innhold

Er jeg helt syk ellr??

Anbefalte innlegg

deppreseivjente18

hvorfor skal alle mine onde tanker få meg til å tenke på å ta livet mitt?? hvorfor prøver jeg å ta livet mitt når jeg er deprimert?? jeg kutter mg og har gjort det i 6år. er snart 19år så det vil si att jeg har gjort det siden jeg var13.. Men problemt mitt er att jeg kutter meg bare ofterer og oftere for jeg syntes det er deilig, føler meg så ufattelig vell når jeg har kuttet meg og ser boldet renner.. Når jeg ser meg selv i speilet ser jeg ikke meg selv, men en person som er full i kutt og masse blod! jeg blir skremt men likevell liker jeg tanken. Hva er gale med meg, hvorfor føler jeg att det er bra å drive å prøve å ta live sitt?? jeg vil jo egentlig leve, men alikevell vil jeg ikke det. jeg elsker tanken på å komme hjem å få kutte meg selv.. hvorfor tenker jeg som dette??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/226444-er-jeg-helt-syk-ellr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Miss Glorious

Jeg skjønner hvordan du har det, selv har jeg vært selvskader i 3 år. Alle tilfeller er forskjellige og jeg kan ikke si deg nøyaktig hva du bør gjøre..

I mitt tilfelle har jeg blitt MYE bedre av å strekke ut en hånd til en jeg visste jeg kunne gå til. Det er uansett kanskje noe av det vanskligste jeg har gjort. Det er liksom ikke så kult å strekke ut hpnden og be om hjelp. Men det er det vi trenger!! Vi trenger hjelp. Trenger noen vi kan ringe når tingene presser på.

etterhvert lærte jeg grunnen til at jeg gjorde det..Jeg skjønner nå hva som gjør at jeg skjærer meg.. Jeg prøver å holde meg unna slike situasjoner og har vokst og funnet meg selv.. Jeg ser meg selv slik jeg er..

Ting er seff vanskelig noen ganger.. men det er undervurdert hvor mye man lærer om seg selv og av andre bare man klarer å snakke med noen.. Helt åpent og ærlig! Helt usensurert!

Prøv det! For livet er vakrere enn det man nå ser.. Ting vil bli bedre! Jeg lover! Gi det en sjanse og rekk ut en hånd idag!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/226444-er-jeg-helt-syk-ellr/#findComment-1705148
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...