Gjest mbo Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Hei. Selv er jeg over 50 år og har slitt med angst /depresjon i mange år men jeg nekter å gi opp. Visst har det vært et slit, mange mange tunge dager vonde dager. angstfylte dager og et hav av tårer men det har også vært et glimt av lykke innimellom Det er timer/dager da jeg nyter vårsola, hører fuglene kvitre. Gleder meg over mine 4 kjekke barn Koser meg med våre 2 hunder og nå venter jeg på de første hestehovene. Jeg prøver å ta vare på små men gode stunder, håper jeg henger med lenge ennå selv om angsten prøver å knekke meg. Ha en god dag. av 0 Siter
Gjest vandreulven Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Fint. Du lar deg ikke knekke nei. Bra! Stå på videre!! 0 Siter
Gjest mbo Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Fint. Du lar deg ikke knekke nei. Bra! Stå på videre!! Hei Stå på du også. Rusler ofte rundt i min egen lille verden og er enten litt for langt oppe eller alt for langt nede.men kommer av og til tilbake hit. Av og til er det bra nok her. prøv å lukte på våren. 0 Siter
Gjest vandreulven Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Hei Stå på du også. Rusler ofte rundt i min egen lille verden og er enten litt for langt oppe eller alt for langt nede.men kommer av og til tilbake hit. Av og til er det bra nok her. prøv å lukte på våren. Jeg lar meg ikke dope. Jeg vil til bunns i ting. Men våren den kommer den, også til meg. For det gode presser på Hardere enn det onde. Faktisk Takk for gode ord. 0 Siter
Gjest Miss wings Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Heisann! Det var fint skrevet. Håper hestehovene kommer snart. Ha en super dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.