Gå til innhold

Takke meg til dere her på dol


cecily

Anbefalte innlegg

.. i forhold til SnartMamma. De hormonbombene der tar jo helt av. I motsetning til ca alle andre så går ikke jeg inn der for å finne meg en ny bestevenn eller for å bli kjent med alle og enhver. Jeg klarer meg helt fint uten å vite hvordan de andre traff mannen sin, hva de får igjen på skatten, om de hadde sex før de ble 16 ... +++. Jeg trenger heller ingen logo for terminklubben eller en sladrevenn som skal kunne fortelle alle andre hvordan det står til med meg om jeg er borte en helg.

Tror nesten jeg må vurdere å flytte ut derifra, jeg. En kan bli tussete av mindre.

All ære til dere andre dolere, jeg innser mer og mer hvor fantastisk det er at jeg har funnet fram til denne ikke-hysteriske siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • cecily

    20

  • carma

    17

  • annegunn

    11

  • Klara Q

    7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest propell1

He he, må si meg ganske enig med deg. :o) Jeg har tittet litt rundt på nettet siden jeg ble gravid og kjapt funnet ut at dette er siden for meg...

Drister meg til å bli litt privat og ønsker alle dol'ere god påske! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, må si meg ganske enig med deg. :o) Jeg har tittet litt rundt på nettet siden jeg ble gravid og kjapt funnet ut at dette er siden for meg...

Drister meg til å bli litt privat og ønsker alle dol'ere god påske! ;o)

*iiiiiik*

Ønske god påske? Nei, vettu hva!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... en smule hormonell? :-p

Jeg klarer heldigvis å hoppe over de trådene jeg syns er teite eller uinteressante der inne. Og jeg må jo bare innrømme at jeg er godt trent i akkurat det etter å ha hengt her på DOL i endel år, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Neste gang SDD, Laguna og resten av gjengen klager på hormonbombene på Dol får du sende dem inn dit. De får sjokk;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propell1

*iiiiiik*

Ønske god påske? Nei, vettu hva!

:o) Ha ha!

Nå går jeg fra jobben, og det første jeg skal gjøre når "verden begynner igjen" neste tirsdag er 3D ul!! Jippi!

Friiiiiiiiiiii!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o) Ha ha!

Nå går jeg fra jobben, og det første jeg skal gjøre når "verden begynner igjen" neste tirsdag er 3D ul!! Jippi!

Friiiiiiiiiiii!!!!!!!!

Å!

Heldiggris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... en smule hormonell? :-p

Jeg klarer heldigvis å hoppe over de trådene jeg syns er teite eller uinteressante der inne. Og jeg må jo bare innrømme at jeg er godt trent i akkurat det etter å ha hengt her på DOL i endel år, hehe.

Hehe, men her inne forsvinner jo de teite trådene nedover etterhvert. Der inne er det mange som elsker slike tråder, og da blir de værende øverst - eller enda verre - de blir festet.

Jeg er ikke hormonell, det er de andre som er det. Jeg blir bare sint, jeg.

c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Neste gang SDD, Laguna og resten av gjengen klager på hormonbombene på Dol får du sende dem inn dit. De får sjokk;-)

Det skal jeg sannelig gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Neste gang SDD, Laguna og resten av gjengen klager på hormonbombene på Dol får du sende dem inn dit. De får sjokk;-)

De hadde dødd på seg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli lei av å skrive samme gratulasjon 100 ganger ettehvert som folk har vært på UL og sånt noe også...

Det er forferdelig mye vås der inne. Og de syter og klager og legger ut!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli lei av å skrive samme gratulasjon 100 ganger ettehvert som folk har vært på UL og sånt noe også...

Det er forferdelig mye vås der inne. Og de syter og klager og legger ut!

:D

Jeg blir nok snart stemplet som den sure der inne, den som aldri vil være med på en eneste liste eller noe spennende og hysterisk.

Hvor langt har du kommet, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, men her inne forsvinner jo de teite trådene nedover etterhvert. Der inne er det mange som elsker slike tråder, og da blir de værende øverst - eller enda verre - de blir festet.

Jeg er ikke hormonell, det er de andre som er det. Jeg blir bare sint, jeg.

c",)

"Jeg er ikke hormonell, det er de andre som er det. Jeg blir bare sint, jeg."

*ler*

Jeg er nesten like av alle "Er jeg gravid????"-trådene her inne, jeg :-p

"Hei. Jeg hadde sex med x på lørdag og y på onsdagen etter. Brukte ikke prevensjon. Er jeg gravid da???? Hvem er faren??"

eller

"Hei. Jeg syns jeg har litt vondt i den ene puppen. Skal ha mensen om en uke. Er jeg gravid????"

*klaske panna*

:-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir nok snart stemplet som den sure der inne, den som aldri vil være med på en eneste liste eller noe spennende og hysterisk.

Hvor langt har du kommet, forresten?

Jeg er 17 uker. September. Du hører til i novemberståket?

Jeg vil for eksempel ikke være med på gavering, så jeg lar bare være å svare på den tråden. Men en annen i klubben min sa rett ut "Jeg vil ikke være med på noen gavering!"

Hehe. Det var dristig, synes jeg. Hun kommer sikkert ikke til å få grønne prikker på en stund. *fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg er ikke hormonell, det er de andre som er det. Jeg blir bare sint, jeg."

*ler*

Jeg er nesten like av alle "Er jeg gravid????"-trådene her inne, jeg :-p

"Hei. Jeg hadde sex med x på lørdag og y på onsdagen etter. Brukte ikke prevensjon. Er jeg gravid da???? Hvem er faren??"

eller

"Hei. Jeg syns jeg har litt vondt i den ene puppen. Skal ha mensen om en uke. Er jeg gravid????"

*klaske panna*

:-p

De finner mange rare symptomer også, de som skriver de innleggene!

Snålest er det med de som faktisk er over tiden, og som ikke har testet - men spør DOL i stedet! Go figure!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De finner mange rare symptomer også, de som skriver de innleggene!

Snålest er det med de som faktisk er over tiden, og som ikke har testet - men spør DOL i stedet! Go figure!

Hehe, ja det er ganske fantastisk der der.

Ta en test...? En tur til legen...? Neiiiida, jeg bare spør på DOL - der vet nok de synske om jeg er gravid eller ikke.

Jarra... hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 17 uker. September. Du hører til i novemberståket?

Jeg vil for eksempel ikke være med på gavering, så jeg lar bare være å svare på den tråden. Men en annen i klubben min sa rett ut "Jeg vil ikke være med på noen gavering!"

Hehe. Det var dristig, synes jeg. Hun kommer sikkert ikke til å få grønne prikker på en stund. *fnis*

Det sa jeg også der inne (får virkelig ikke håpe de mest desperate damene er her inne også).

Jeg fatter og begriper ikke poenget med gaveringen, og det måtte jeg bare si. Resten av tulletrådene lar jeg bare være å svare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 17 uker. September. Du hører til i novemberståket?

Jeg vil for eksempel ikke være med på gavering, så jeg lar bare være å svare på den tråden. Men en annen i klubben min sa rett ut "Jeg vil ikke være med på noen gavering!"

Hehe. Det var dristig, synes jeg. Hun kommer sikkert ikke til å få grønne prikker på en stund. *fnis*

Novembergalehuset her, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg er ikke hormonell, det er de andre som er det. Jeg blir bare sint, jeg."

*ler*

Jeg er nesten like av alle "Er jeg gravid????"-trådene her inne, jeg :-p

"Hei. Jeg hadde sex med x på lørdag og y på onsdagen etter. Brukte ikke prevensjon. Er jeg gravid da???? Hvem er faren??"

eller

"Hei. Jeg syns jeg har litt vondt i den ene puppen. Skal ha mensen om en uke. Er jeg gravid????"

*klaske panna*

:-p

Jeg personlig syns de trådene er underholdende, og det er fordi jeg er helt med på poenget ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 17 uker. September. Du hører til i novemberståket?

Jeg vil for eksempel ikke være med på gavering, så jeg lar bare være å svare på den tråden. Men en annen i klubben min sa rett ut "Jeg vil ikke være med på noen gavering!"

Hehe. Det var dristig, synes jeg. Hun kommer sikkert ikke til å få grønne prikker på en stund. *fnis*

Ånei, et liv uten grønne prikker?

*sjokk*

Hadde neppe overlevd jeg assa, så jeg blir med på de fjasete trådene. De blir nemlig ikke mindre fjasete når man havner på NM i barselklubber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...