Gå til innhold

Takke meg til dere her på dol


cecily

Anbefalte innlegg

Det var visst mest intern skravling med flyfly, til en forandring....

Bassenget jeg bruker til vanlig er 27, og det er på grensen. Krever at jeg holder meg i bevegelse for at det ikke skal bli for kaldt. Men det er i gangavstand - i teorien i hvertfall - vi ser den fra verandaen. Og tar bilen bort.

Bøler er 32, men der er det så innmar mye folk. Best rett før stengetid.

Vi fikk hele bassenget for oss selv, så det var verdt å hutre litt for :-p Masse folk rundt min høygravide kropp i pølseskinnsbadetøy frister overhodet ikke, selv ikke med 32 grader i vannet, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • cecily

    20

  • carma

    17

  • annegunn

    11

  • Klara Q

    7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Dit har ikke vi kommet enda.

Jeg hisser meg mer opp over de som bestemmer at intetsigende tråder skal festes og de skal ha kontrollen over alt mulig. Det var en kamp for å få terminlisten ut av klørne på ei berte, men det gikk til slutt ;-)

Hehehe, det fikk jeg faktisk med meg. Endel av disse listefreakene er en smule maniske mistenker jeg :-p Man må for all del ikke finne på å foreslå en annen løsning for eksempel.

Nå har jo vi begynt med opprop i klubben vår og jeg holder meg laaaaaaangt unna å starte de trådene. Jeg skjønner ikke bæret av disse fargene og kodene og listene som så sirlig skal følges til punkt og prikke... men det er kanskje bare jeg som er litt blånn :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sa jeg også der inne (får virkelig ikke håpe de mest desperate damene er her inne også).

Jeg fatter og begriper ikke poenget med gaveringen, og det måtte jeg bare si. Resten av tulletrådene lar jeg bare være å svare på.

Jeg fatter heller ikke poenget med gavering. De blir jo enige om en pris, og så legger de ut ønskelister...! Er det ikke enklere å bare gå direkte i butikken og kjøpe gaven sin selv? Da slipper man porto og innpakningspapir også! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk hele bassenget for oss selv, så det var verdt å hutre litt for :-p Masse folk rundt min høygravide kropp i pølseskinnsbadetøy frister overhodet ikke, selv ikke med 32 grader i vannet, hehe.

En av fordelene med bassenget rett her borte er også at det ikke er mange der, eller omtrent helt tomt, ihvertfall ikke når vi velger tidspunkt med omhu. Men om jeg sier mer om det fersker vel de som kjenner til det hvor jeg bor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av fordelene med bassenget rett her borte er også at det ikke er mange der, eller omtrent helt tomt, ihvertfall ikke når vi velger tidspunkt med omhu. Men om jeg sier mer om det fersker vel de som kjenner til det hvor jeg bor...

ihvertfall når, ja. Stryk ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av fordelene med bassenget rett her borte er også at det ikke er mange der, eller omtrent helt tomt, ihvertfall ikke når vi velger tidspunkt med omhu. Men om jeg sier mer om det fersker vel de som kjenner til det hvor jeg bor...

Hehe... skal se at i morgen er bassenget fyllt til randen av nysgjerrige DOLere :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe, det fikk jeg faktisk med meg. Endel av disse listefreakene er en smule maniske mistenker jeg :-p Man må for all del ikke finne på å foreslå en annen løsning for eksempel.

Nå har jo vi begynt med opprop i klubben vår og jeg holder meg laaaaaaangt unna å starte de trådene. Jeg skjønner ikke bæret av disse fargene og kodene og listene som så sirlig skal følges til punkt og prikke... men det er kanskje bare jeg som er litt blånn :-p

Hehe, jeg ser hos deg at de uten sladrevenn nesten får kjeft. *fnise mer* Der inne var det morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... skal se at i morgen er bassenget fyllt til randen av nysgjerrige DOLere :-p

Å nei....

Jeg har forøvig funnet ut at magen stikker opp av vannet når jeg svømmer på ryggen. Som en øy :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter heller ikke poenget med gavering. De blir jo enige om en pris, og så legger de ut ønskelister...! Er det ikke enklere å bare gå direkte i butikken og kjøpe gaven sin selv? Da slipper man porto og innpakningspapir også! :D

Hæ, gjør de det også?

Jeg har ikke ord for hvor tullete det virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter heller ikke poenget med gavering. De blir jo enige om en pris, og så legger de ut ønskelister...! Er det ikke enklere å bare gå direkte i butikken og kjøpe gaven sin selv? Da slipper man porto og innpakningspapir også! :D

Hehe. Så spennende jula hadde blitt om alle tenkte sånn da også :-p

Tror litt av poenget er at de som syns det er koselig å gi/få gaver i posten er med, mens de som ikke bryr seg om sånt og heller vil handle selv ikke er med ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei....

Jeg har forøvig funnet ut at magen stikker opp av vannet når jeg svømmer på ryggen. Som en øy :P

Jepp, det går ikke! Og samme i badekaret. Fikk pokker ikke magen under vannet, hehe :-p Men det hadde kanskje mer med at kantene på badekaret ikke var høye nok...

Den ble litt kald...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg ser hos deg at de uten sladrevenn nesten får kjeft. *fnise mer* Der inne var det morsomt!

Hehehe, ja geez.. men nå begynte det nesten å bli skummelt å kommentere noe nærmere her, kjente jeg...

*paranoid*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, det fikk jeg faktisk med meg. Endel av disse listefreakene er en smule maniske mistenker jeg :-p Man må for all del ikke finne på å foreslå en annen løsning for eksempel.

Nå har jo vi begynt med opprop i klubben vår og jeg holder meg laaaaaaangt unna å starte de trådene. Jeg skjønner ikke bæret av disse fargene og kodene og listene som så sirlig skal følges til punkt og prikke... men det er kanskje bare jeg som er litt blånn :-p

Hva er poenget med opprop da? Folk klarer seg vel på egenhånd og en får beskjed om overstått fødsel om de selv har lyst til det.

For en kontrollerende side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe, ja geez.. men nå begynte det nesten å bli skummelt å kommentere noe nærmere her, kjente jeg...

*paranoid*

Ja, kanskje det. Men jeg får virkelig fnatt til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det går ikke! Og samme i badekaret. Fikk pokker ikke magen under vannet, hehe :-p Men det hadde kanskje mer med at kantene på badekaret ikke var høye nok...

Den ble litt kald...

Du skulle se gubben når han prøver å snike seg ned i ikke alt for store hotellbadekar. Han er ikke akkurat liten - det er litt av et syn. Trenger ikke så mye vann som meg, nei.

Men at magen stikker opp får vi bare leve med, tror jeg. Svømmer nå på ryggen uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget med opprop da? Folk klarer seg vel på egenhånd og en får beskjed om overstått fødsel om de selv har lyst til det.

For en kontrollerende side.

Jeg syns det er litt gøy å følge med på de som har vært aktive hele veien jeg, da. Etter at man har fulgt hverandres svangerskap i 35 uker og fått med seg både opp- og nedturer så begynner man faktisk å tenke litt på hverandre og ønske best mulig for hverandre, uansett hvor teit det høres ut :-p Og hvis noen plutselig blir fraværende over lengre tid så begynner man å tenke på om noe kan ha skjedd.

Man velger jo selv om man ønsker å være med på opprop og sånt, og de som velger å ikke være med melder jo bare ifra på egen hånd i etterkant, sånn som du sier. Det er heldigvis ikke sånn at oppropet er obligatorisk eller noe :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle se gubben når han prøver å snike seg ned i ikke alt for store hotellbadekar. Han er ikke akkurat liten - det er litt av et syn. Trenger ikke så mye vann som meg, nei.

Men at magen stikker opp får vi bare leve med, tror jeg. Svømmer nå på ryggen uansett.

Sambo med sine 192 cm og 100 kg prøvde seg ikke på badekaret en gang. Blir litt som å bade i oppvaskkummen, hehe :-p

Nå er det ut på påskehandel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker meg godt på SM jeg!! Blir på mange måter mer personlig enn her inne men det er bare koselig.

Synes forøvrig det er mange flere: "kan jeg være gravid" og "er det ma på gang" tråder her inne, om en ser totalt sett på antall brukere.Som om noen av vi kan svare på det :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Så spennende jula hadde blitt om alle tenkte sånn da også :-p

Tror litt av poenget er at de som syns det er koselig å gi/få gaver i posten er med, mens de som ikke bryr seg om sånt og heller vil handle selv ikke er med ;-)

"Hehe. Så spennende jula hadde blitt om alle tenkte sånn da også"

Joda - men det er noe annet å få gaver av slekt og venner enn å bytte gaver med en haug fremmede nettbrukere! Synes jeg, da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt litt hekta på SnartMamma, men jeg ser det du sier, cecily. I klubben min har det begynt å fødes så det er litt spennende for tiden.

Jeg synes det er veldig mange "Er jeg gravid"-tråder her som gjør dette forumet litt upersonlig, kanskje. Men for all del, jeg er innom her hver dag og synes det holder til mange hyggelige, faste brukere også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...