Gå til innhold

Takke meg til dere her på dol


cecily

Anbefalte innlegg

Jeg er 17 uker. September. Du hører til i novemberståket?

Jeg vil for eksempel ikke være med på gavering, så jeg lar bare være å svare på den tråden. Men en annen i klubben min sa rett ut "Jeg vil ikke være med på noen gavering!"

Hehe. Det var dristig, synes jeg. Hun kommer sikkert ikke til å få grønne prikker på en stund. *fnis*

Og hva er de der grønne prikkene godt for?

I tillegg dristet jeg meg til å kritisere en moderator som hadde vært ute med slettetasten - og fikk tilsnakk.

*knis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • cecily

    20

  • carma

    17

  • annegunn

    11

  • Klara Q

    7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Og hva er de der grønne prikkene godt for?

I tillegg dristet jeg meg til å kritisere en moderator som hadde vært ute med slettetasten - og fikk tilsnakk.

*knis*

Jeg ble truet med utestengelse da jeg gneldret til en modde... *knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble truet med utestengelse da jeg gneldret til en modde... *knegg*

Nå måtte jeg le hjertelig!

Vi skulle ordnet egen side, der gaveringer og altmuliglister var forbudt og de brukerne som kom på tanken ble møtt med evig utestengelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble truet med utestengelse da jeg gneldret til en modde... *knegg*

*fnis*

Ikke like høyt under taket som her, hva? De ville vel fått sjokk om de tok seg en tur....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SM er en smule - eh - slitsomt, ja....

Det kan en godt si.

Måtte bare få det ut en gang til, vet jeg har klaget over forumet der tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan en godt si.

Måtte bare få det ut en gang til, vet jeg har klaget over forumet der tidligere.

Jeg snikleser jo en del dah... i mangel av andre steder å henge. Problemet med det er at det hender carma har innlegg jeg har lyst å svare på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snikleser jo en del dah... i mangel av andre steder å henge. Problemet med det er at det hender carma har innlegg jeg har lyst å svare på :P

Kan du ikke det, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg le hjertelig!

Vi skulle ordnet egen side, der gaveringer og altmuliglister var forbudt og de brukerne som kom på tanken ble møtt med evig utestengelse.

Jeg var med i gaveringen i min terminklubb jeg, da... hehe.

Da ideen ble tatt opp første gangen i klubben var jeg negativ til det, for jeg syns det kom opp alt for tidlig. De fleste var enig i det da, heldigvis :-) Så kom det opp igjen sånn godt over halvveis og da var det bare koselig, syns jeg da.

Alle disse liste-trådene hopper jeg bare over for det interesserer meg lite. Heldigvis har vi ikke sånt klistret hos oss.

Det som irriterer meg mest er alle disse bedrevitende ekspertene som MÅ påpeke hvor fryktelig farlig alle ting er og får en til å føle seg som en uforsvarlig mother to be. Det går jo nesten ikke an å spørre om noe uten at noen må komme med en lekse om at ditt og datt kan føre til ditt og datt for det står i denne forskningsrapporten fra 1996 og blablablablabla....

Jah... Sånt trigger mine hormoner, da... :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SM er en smule - eh - slitsomt, ja....

Der var du :-) Jeg holdt nesten på å etterlyse deg og var litt redd for at du hadde sneket i køen og drev på å fødte eller noe sånt! Hehe :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snikleser jo en del dah... i mangel av andre steder å henge. Problemet med det er at det hender carma har innlegg jeg har lyst å svare på :P

...så takk Gud for mail, hehe :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du :-) Jeg holdt nesten på å etterlyse deg og var litt redd for at du hadde sneket i køen og drev på å fødte eller noe sånt! Hehe :-p

Søren, sånn går det... Jeg var her på mandag, da?

I går var vi på Harrytur, utrolig nok, med badepause på badelandet i Sarpsborg. 34-graders terapibasseng :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*fnis*

Ikke like høyt under taket som her, hva? De ville vel fått sjokk om de tok seg en tur....

Nei, her inne er det jo katastrofale tilstander :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren, sånn går det... Jeg var her på mandag, da?

I går var vi på Harrytur, utrolig nok, med badepause på badelandet i Sarpsborg. 34-graders terapibasseng :-)

Fikk ikke med meg det jeg, da :-p

Så deilig! Og så bra at dere fikk det til da :-)

Bassenget i Gøteborg holdt forresten bare 26 grader og det er ikke så varmt som det høres ut! Brr..

Badekaret derimot... aah... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke med meg det jeg, da :-p

Så deilig! Og så bra at dere fikk det til da :-)

Bassenget i Gøteborg holdt forresten bare 26 grader og det er ikke så varmt som det høres ut! Brr..

Badekaret derimot... aah... :-)

Det var visst mest intern skravling med flyfly, til en forandring....

Bassenget jeg bruker til vanlig er 27, og det er på grensen. Krever at jeg holder meg i bevegelse for at det ikke skal bli for kaldt. Men det er i gangavstand - i teorien i hvertfall - vi ser den fra verandaen. Og tar bilen bort.

Bøler er 32, men der er det så innmar mye folk. Best rett før stengetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var med i gaveringen i min terminklubb jeg, da... hehe.

Da ideen ble tatt opp første gangen i klubben var jeg negativ til det, for jeg syns det kom opp alt for tidlig. De fleste var enig i det da, heldigvis :-) Så kom det opp igjen sånn godt over halvveis og da var det bare koselig, syns jeg da.

Alle disse liste-trådene hopper jeg bare over for det interesserer meg lite. Heldigvis har vi ikke sånt klistret hos oss.

Det som irriterer meg mest er alle disse bedrevitende ekspertene som MÅ påpeke hvor fryktelig farlig alle ting er og får en til å føle seg som en uforsvarlig mother to be. Det går jo nesten ikke an å spørre om noe uten at noen må komme med en lekse om at ditt og datt kan føre til ditt og datt for det står i denne forskningsrapporten fra 1996 og blablablablabla....

Jah... Sånt trigger mine hormoner, da... :-p

Dit har ikke vi kommet enda.

Jeg hisser meg mer opp over de som bestemmer at intetsigende tråder skal festes og de skal ha kontrollen over alt mulig. Det var en kamp for å få terminlisten ut av klørne på ei berte, men det gikk til slutt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, et liv uten grønne prikker?

*sjokk*

Hadde neppe overlevd jeg assa, så jeg blir med på de fjasete trådene. De blir nemlig ikke mindre fjasete når man havner på NM i barselklubber.

Skrekk!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...