Gå til innhold

Jeg er spilleavhengig

Anbefalte innlegg

Gjest ung jente,27.

Jeg er så ufattelig langt nede, jeg klarer ikke å slutte å spille.

Det lengste jeg ahr holdt meg er 3 mnd sammenhengende.

Jeg spiller opp alt jeg har, etter at jeg har betalt regningene.

Orker snart ikke, ingen som vet det for jeg orker ikke å fortelle det til verken mannen min eller resten av familien.

Jeg er så grusomt deprimert, jeg har sikkert spilt for 100.000 eller mer de siste 3 årene.

har så lyst til å slutte, men jeg klraer det jo for pokker aldri!!!

Har ringt hjelpelinjen, men de kommer med dumme forslag som å fortelle ddt til familien. Det kan jeg aldri. Det er ikke et valg en gang.

Jeg har alltid hatt et lite øye til automater, men da jeg for spitlte 20 på de autmoatene som er idag for 3 år siden, så vant jeg 2000 kr og etter det var jeg hekta!!! Drittmaskiner!!!

Jeg klarer ikke mer snart.

Jeg er så deprimert, orker ikke være avhengig og miste alle pengene mine HELE tiden.

Jeg takler det ikke.

Alle løgnene, lånene og dårlige samvittigheten. Jeg orker bare ikke mer.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/226525-jeg-er-spilleavhengig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken behandling? Det finnes jo ingenting her i Bergen hvor jeg bor.

Det du lider av er en form for avhengighetsproblematikk/tvangshandling. Det fins det psykologisk hjelp å få for. Du kan be fastlegen din henvise deg til en psykolg eller en psykiater før det går riktig ille. Nedenfor er noen tips hentet fra nettet. Tydeligvis muligheter for behandling i Bergen.

Hordaland:

Hordaland:

Institusjon: Universitetet i Bergen, Institutt for samfunnspsykologi

- Tilbud: Spesielt tilrettelagt for spilleavhengige

- Beskrivelse: Gruppebehandling

- Telefon: 55 58 90 80

- Adresse: Christies gate 12, 5015 Bergen

- Alder: 18 – 65 år

- Evnt.: Behandlingen gratis. Henvisning ikke nødvendig

Privatpraktiserende: Psykologsenteret

- Tilbud: Tilrettelagt for spilleavhengige

- Beskrivelse: Individuell behandling

- Telefon: 55 90 23 88

- Adresse: C. Sundtsgate 39, 5004 Bergen

- Alder: Alle aldere

Privatpraktiserende: Psykolog Leif Brenne

- Tilbud: Spesielt tilrettelagt spilleavhengige

- Beskrivelse: Individuell behandling

- Telefon: 975 70 190

- Adresse: Strandgaten 193, 5004 Bergen

- Alder: Alle aldere

Privatpraktiserende: Psykologene Arnestad og Moe

- Tilbud: Spesielt tilrettelagt for spilleavhengige

- Beskrivelse: Gruppebehandling

- Telefon: 411 61 680

- Adresse: Strandgaten 14, 5013 Bergen

(4. etg. Arsana HMS. Inngang fra Fortunen 3)

- Alder: Over 18 år

http://www.hjelpelinjen.no/eway/default.aspx?pid=217&trg=Column1_4211&MainPage_4205=4211:0:&Column1_4211=4282:82935::0:4242:1:::0:0

-------------

Det er vanskelig å få behandling i Hordaland.

Bergensklinikkene har hatt et prosjekt med poliklinisk behandling, men tar for tiden ikke mot nye pasienter. En kan evt. prøve å ringe, tlf. 55-90 86 00.

Privatpraktiserende psykologer tar enkelte spilleavhengige pasienter. En kan forsøke Jon Chr. Laberg, Tor Løberg og Inge Jarl Støylen, Psykologisk fakultet, Universitetet i Bergen, t. 55-58 95 71, psykolog Leif Brenne, tlf. 55-23 42 43, eller psykologene Gunnar Rosén og Åge Berntsen.

Anonyme Gamblere har møte i Bergen hver mandag kl 19-21. Adresse: Lille Øvregt. 19, inngang Hallvarstuen. Kontakttelefon: 93 20 59 32.

http://www.bks.no/spille-b.htm

Har prøvd å spille på automat bare en gang. Skjønte ikke systemet og vant selvfølgelig ikke noe. Skjønner derfor egentlig ikke at det går an å bli avhengig av å spille på dise maskinene.

Hva er det som gjør deg så engstelig for å slutte?

Hva er det verste som skjer hvis du slutter?

Hvilke fordeler er det med å slutte?

Kontakt andre som har vært i samme båt. Mange klarer å slutte! Du høres da veldig motivert ut!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...