Gjest svak jente Skrevet 20. mars 2001 Del Skrevet 20. mars 2001 Jeg er håpløst svak, armene mine ser ut som fyrstikker. Er veldig sterk i ryggen og i beina, men altså ikke i armene. Kan ikke ta armhevinger!?! Noen tips for og få litt mere styrke`?? KOs 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 20. mars 2001 Del Skrevet 20. mars 2001 Jeg ror på romaskin, og jeg er etterhvert blitt så sterk at jeg tar gutta i håndbak. Ja ok da, EN gutt tok jeg i hvert fall. Visstnok var han 14 og anemisk, men han var høy for alderen. Jeg SER i hvert fall ganske sterk ut, og man ser at jeg har noen muskler i armene, og ikke bare pudding. Ganske pent. Og så klarer jeg fint å få opp syltetøyglass og sånn hvis ingen gidder å gjøre det for meg. En halvtime roing om dagen burde være nok. Du vil vel ikke bli noen russisk fribryterinne heller? Lykke til´a!:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vi21 Skrevet 20. mars 2001 Del Skrevet 20. mars 2001 Hvorfor kan du ikke ta armhevinger? Prøvd å ta dem på knærne, i stedet for med strak kropp? Adgang til treningsstudium? Det finnes sikkert apparater for trening av armmuskulatur.. ellers kan du jo lage dine egne vekter, bruk fantasien!! For øvrig er det jo en veldig bra ting å være sterk i ryggen!! Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
musikeren Skrevet 20. mars 2001 Del Skrevet 20. mars 2001 Jeg ror på romaskin, og jeg er etterhvert blitt så sterk at jeg tar gutta i håndbak. Ja ok da, EN gutt tok jeg i hvert fall. Visstnok var han 14 og anemisk, men han var høy for alderen. Jeg SER i hvert fall ganske sterk ut, og man ser at jeg har noen muskler i armene, og ikke bare pudding. Ganske pent. Og så klarer jeg fint å få opp syltetøyglass og sånn hvis ingen gidder å gjøre det for meg. En halvtime roing om dagen burde være nok. Du vil vel ikke bli noen russisk fribryterinne heller? Lykke til´a!:-) Hmm, jeg blei litt imponert etter den første linja, men så roa det seg ned etterhvert;-) Hva med sylteagurkglass?;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 20. mars 2001 Del Skrevet 20. mars 2001 Hmm, jeg blei litt imponert etter den første linja, men så roa det seg ned etterhvert;-) Hva med sylteagurkglass?;-) Jeg er faktisk ganske sterk, jeg var bare litt redd for å bli tatt for å være en testosteronbombe. Derfor måtte jeg passe på å tone ned det hele litt. Skal vi bryte håndbak?:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
musikeren Skrevet 21. mars 2001 Del Skrevet 21. mars 2001 Jeg er faktisk ganske sterk, jeg var bare litt redd for å bli tatt for å være en testosteronbombe. Derfor måtte jeg passe på å tone ned det hele litt. Skal vi bryte håndbak?:-) Klart vi kan! Jeg lover å late som jeg må ta i noe veldig;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscular Skrevet 21. mars 2001 Del Skrevet 21. mars 2001 Hei, Bruk chins, armhevninger o.l. Hvis ikke dette blir nok kan du benytte deg av vekter for å bli vesentlig sterkere i armene. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 21. mars 2001 Del Skrevet 21. mars 2001 Hei, tipset må bli å begynne med armtrening. Husk at siden dette er muskler som er mindre og svakere enn større muskelgrupper som rygg og bryst, må du trene dem mindre.. Tren lett og forsikre deg om at styrken øker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svak jente Skrevet 21. mars 2001 Del Skrevet 21. mars 2001 Jeg ror på romaskin, og jeg er etterhvert blitt så sterk at jeg tar gutta i håndbak. Ja ok da, EN gutt tok jeg i hvert fall. Visstnok var han 14 og anemisk, men han var høy for alderen. Jeg SER i hvert fall ganske sterk ut, og man ser at jeg har noen muskler i armene, og ikke bare pudding. Ganske pent. Og så klarer jeg fint å få opp syltetøyglass og sånn hvis ingen gidder å gjøre det for meg. En halvtime roing om dagen burde være nok. Du vil vel ikke bli noen russisk fribryterinne heller? Lykke til´a!:-) takk for alle svar! Men jeg har ikke romaskin da, jeg får liksom ikke noe ut av de armhevingene jeg! blokker helt for meg på det punktet der.. Ellers så er her ikke treningssenter..men men...får bokse litt på sekken til broren min da..og løfte noen brusflasker...jaaaaaaa!!! Kos og klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gut16 Skrevet 24. mars 2001 Del Skrevet 24. mars 2001 Jeg er faktisk ganske sterk, jeg var bare litt redd for å bli tatt for å være en testosteronbombe. Derfor måtte jeg passe på å tone ned det hele litt. Skal vi bryte håndbak?:-) digger å bryte håndbakk med jenter:) hilsen en gutt på 16:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.