thesaint Skrevet 20. mars 2001 Del Skrevet 20. mars 2001 Etter 5 mndr med skade er jeg begynt å jogge igjen, men jeg får vondt fra risten på foten og oppover på framsiden av leggen etter bare en liten stund. Det jeg lurer på er om dette kan være en benhinnebetennelse, bare det at jeg ikke har trent på en stund og at musklene ikke er vandt med den belastningen eller kan være at jeg har for dårlige sko? Jeg har aerobicsko og fikk ikke vondt før jeg ble skadet, verken på aerobic eller fotball. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sverre Mæhlum, Lege Skrevet 22. mars 2001 Del Skrevet 22. mars 2001 Hei; svaret på ditt (dine)spørsmål er egentlig ja -- det kan være alt dette. Du har ikke trent på en stund, og kan derfor selvsagt bli støl. Det bør dog gi seg etter ganske kort tid. Benhinnebetennelse gir seg ikke så lett. Og du bør absolutt skaffe deg løpssko når du jogger. Forsøk å løpe litt kortere, og tøy godt ut etterpå.I tillegg kan du ise ned leggen etter løpeturen. Har du etter dette fortsatt smerter, betyr nok det at du har en benhinnebetennelse. Da får du heller oppsøke legen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.