Gå til innhold

Sjela mi

Anbefalte innlegg

Gjest Amoline

Jeg har egentlig ikke kjent meg selv så godt i dette livet. Egentlig har dette livet de siste månedene værte et langt "goodbye" til dette livet. Jeg er trist og har vært det lenge. Ikke følt noe glede. Men har hatt en stor sorg. Jeg sørger over så mye. Jeg sørger over meg selv, over å se hvor fallert jeg er. Det er ikke så lett for andre å se forskjell på tiltaksløshet og livstrøtthet, men det ser jeg. Jeg er så trist på vegne av katten min og foreldrene mine. Faren min blødde neseblod her om dagen og jeg tror det er fordi han er så redd for meg. Det synes jeg er så vond.

Dersom jeg skulle havne der sjela mi hører til, så kanskje jeg skulle møte på min sjelevenn. I det siste har jeg kjent lukta av skjorta h*ns og alt, føler meg fjern på en måte som ingen kan forstå, ikke meg selv engang.

Står opp om morgenen. Legger meg om kvelden og står opp igjen. Men føler meg død. Lang inne i meg strekker hendene mine seg mot noe som jeg en gang drømte om.

Noe sjela mi vil drømme videre om.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/226813-sjela-mi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lengter jeg også.

Forstår deg veldig godt,føler det samme som deg...lengselen.

Følelsen av å ikke høre til her,savner noe annet,fra en annen plass,en plass jeg var før,det er "hjem"tror jeg.

Sjelens hjem,kroppen og sinnet er sliten og trøtt av verden.

Men nå er vi her....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/226813-sjela-mi/#findComment-1706998
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...