Gjest Mail2MailTherapy Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 *Og hvordan går jeg frem for å finne en psykiater eller psykolog som driver med dette? *Kan en klient, som allerede har en terapeut,foreslå at terapien kan fortsette via mail? (dersom klienten blir nødt til å dra bort for en periode) 0 Siter
DaMia Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Det er lov. Metoden brukes gjerne av psokologi/psykiatri elevene som går siste året på universitetet. De tar kun i mot seriøse henvendelser, men jeg vet at dette går ann 0 Siter
Gjest Mail2Mail Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Det er lov. Metoden brukes gjerne av psokologi/psykiatri elevene som går siste året på universitetet. De tar kun i mot seriøse henvendelser, men jeg vet at dette går ann Hva med datatilsynet og pasientens sikkerhet? Hvor finner man utdannede terapeuter som driver med e-terapi? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.