Gjest girly Skrevet 21. mars 2001 Del Skrevet 21. mars 2001 HeIsAnN! Læraren sa til meg at jeg burde ha en puls på 160-165 på langturer. Skal jeg ha denne pulsen om langturen er på 2 timer jogging? Eller på langrenn? Da er pulsen ofte oppe i 170-172. Er pulsklokker til å stole på? Vet ikke hva max pulsen min er. Og et problem..ørver å gå ned 5 kg. Trener minst 1 time hver dag. Ofte 2 og i helgene opp i 10 timer. Men jeg har utrolig matlyst. Blir ikke så fort mett heller! Må ned 5 kg. Tips? Prøver å spise mye salat. Det er jo godt også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 21. mars 2001 Del Skrevet 21. mars 2001 Hei, langkjøringspulsen kan godt ligge på det dobbelte av hvilepulsen din. Da vil du trene med hovedvekt på utvikling av utholdenhet i bindevev, ledd, brusk, bein og sener. Dette gir deg et glimrende underlag for hardere trening, som vil utvikle muskulær styrke og kondisjon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis Skrevet 21. mars 2001 Del Skrevet 21. mars 2001 Spis mer grønnsaker! Man kan få en god middag ut av en boks hermetiske tomater, noen bønner, squash, løk og annet godt. Fattig på kalorier og fullt av vitaminer, mettende og godt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.