Gjest maria Skrevet 21. mars 2001 Del Skrevet 21. mars 2001 Hei jeg er ei jente på 14 år og 155 høy og veier 55 kg. er jeg overvektig? Bør jeg slanke meg? håper noen svarer seriøs på dette spørsmål. Hilsen maria 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 21. mars 2001 Del Skrevet 21. mars 2001 NEI du er IKKE overvektig. Og NEI du bør IKKE slanke deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis Skrevet 21. mars 2001 Del Skrevet 21. mars 2001 Du er ikke overvektig, og bør ikke begynne å slanke deg. Spis deg mett når du er sulten, men spis sunt! Du er i voksealderen, og det er viktig for din nåværende og fremtidige helse at du tar vare på kroppen din. Spis masse grønnsaker og mosjoner litt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melanie Skrevet 21. mars 2001 Del Skrevet 21. mars 2001 Hei, Maria! Nei, du er ikke overvektig. Jeg er selv 156 cm høy og veier 57 kg uten å være overvektig. Vennlig hilsen ernæringsfysiolog (ikke 'ansatt' i DOL) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 25. mars 2001 Del Skrevet 25. mars 2001 Hei maria Du er ikke overvektig. Du bør ikke slanke deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.