Gå til innhold

Nakke (ledd) problemer

Gjest Hanspf

Anbefalte innlegg

Gjest Hanspf

Hei.. Jeg har et problem med at jeg til daglig må "knekke" opp nakken og ankelleddene mine. I det jeg gjør dette så kommer det lyder som skulle tilsi at det er noe galt. Har hørt at det ikke er noe farlig så lenge det ikke gjør vondt..stemmer dette? Jeg trener ganske mye, kan det ha med det å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Svak jente

Hei! Ja dette lurer jeg også på! Har det i nakken, håndleddene og litt i anklene. Det er ikke behagelig, jeg er veldig stiv i nakken faktisk. Vet ikke hvorfor jeg må "knekke", har liksom bare et behov for det.

Kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du går rundt og knekker hele tiden er det helt sikkert et tegn på at noe er galt. Du burde gå til en kiropraktor som er litt mer erfaren på den fronten. En kiropraktor knekker på de rette stedene, du får aldri fatt i de rette stedene selv, selvom du føler du gjør det der og da. Det er jo ikke sikkert det er noe og knekke da, eller kanskje du har et eller annet som gjør det dumt å knekke, men det avgjør jo kiropraktoren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

knekking i ledd trenger ikke å være noe problem i det hele tatt. men gjør det vondt, da skal du kanskje ta en tur til lege og høre hva han mener. Men knekkelyder i ledd er normalt.

I noen tilfeller kan kneppelyder komme på bakgrunn av tung og feilaktig trening. Typiske steder er da skuldre og kne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...