Gjest Hanspf Skrevet 21. mars 2001 Del Skrevet 21. mars 2001 Hei.. Jeg har et problem med at jeg til daglig må "knekke" opp nakken og ankelleddene mine. I det jeg gjør dette så kommer det lyder som skulle tilsi at det er noe galt. Har hørt at det ikke er noe farlig så lenge det ikke gjør vondt..stemmer dette? Jeg trener ganske mye, kan det ha med det å gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svak jente Skrevet 21. mars 2001 Del Skrevet 21. mars 2001 Hei! Ja dette lurer jeg også på! Har det i nakken, håndleddene og litt i anklene. Det er ikke behagelig, jeg er veldig stiv i nakken faktisk. Vet ikke hvorfor jeg må "knekke", har liksom bare et behov for det. Kos 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skalpellen Skrevet 22. mars 2001 Del Skrevet 22. mars 2001 Hvis du går rundt og knekker hele tiden er det helt sikkert et tegn på at noe er galt. Du burde gå til en kiropraktor som er litt mer erfaren på den fronten. En kiropraktor knekker på de rette stedene, du får aldri fatt i de rette stedene selv, selvom du føler du gjør det der og da. Det er jo ikke sikkert det er noe og knekke da, eller kanskje du har et eller annet som gjør det dumt å knekke, men det avgjør jo kiropraktoren... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 25. mars 2001 Del Skrevet 25. mars 2001 Hei, knekking i ledd trenger ikke å være noe problem i det hele tatt. men gjør det vondt, da skal du kanskje ta en tur til lege og høre hva han mener. Men knekkelyder i ledd er normalt. I noen tilfeller kan kneppelyder komme på bakgrunn av tung og feilaktig trening. Typiske steder er da skuldre og kne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.