Gjest nuppa2 Skrevet 21. mars 2001 Del Skrevet 21. mars 2001 Jeg er ei jente på 18 år som i alle år har sparket fotball og drevet med klatring. For ett år siden måtte jeg gi meg på grunn av kneproblemer. Jeg har vært inn og ut av sykehus og røntgen. Men ingen finner ut av hva det er. Jeg var på ett sykehus nå sist, og skulle ta skopi, men legen nektet og utføre dette og sa at det var en slitasje. Han sa at jeg måtte trene, men det har jeg også gjort. Hvis je ikke trener på en uke kommer plagene tilbake. Hva kan jeg gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jvb Skrevet 21. mars 2001 Del Skrevet 21. mars 2001 finde en anden der vil artroskoperer knæet. ellers prøv med NSAID medicin. jvbruun 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sverre Mæhlum, Lege Skrevet 22. mars 2001 Del Skrevet 22. mars 2001 Kjære nuppa2. Du sier ikke noe om hva plagene går ut på. Hvor i kneet er det vondt? Når kommer det? Hva gjør det verre, og evt. hva gjør det bedre? Er det verre eller bedre ved aktivitet etter at du har hvilt? Har du noe hevelse? Har kneet låst seg? Alt dette må man vite før det er mulig å si noe om hva det kan være, og hva som da kan gjøres. Har du foresten tatt vanlig røntgen eller er det også tatt MR ? Fint om du detaljerer dette litt mer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.