Gjest skolissen Skrevet 21. mars 2001 Del Skrevet 21. mars 2001 Jeg har problem med at føttene mine dovner bort under aerobic-trening. Jeg har prøvd flere merker aerobic-sko og jeg passer alltid på å ikke stramme for mye når jeg knytter skolissene. Føttene begynner å dovne bort etter oppvarmingen og under kondisjonstreningen, og følelsen kommer først og fremst i tærne, og noen ganger oppå foten. Jeg kan ikke knytte skoene løsere, da vil de ikke sitte godt nok på meg. Kan det være at jeg krøller/presser tærne for mye? Hvordan kan jeg unngå dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, Lege Skrevet 21. mars 2001 Del Skrevet 21. mars 2001 skolissen. Dette høres merkelig ut når dette ikke blir bedre ved skifte av sko, løsere snøring osv. Sjekk det nærmere hos en lege. Man kan ikke uten videre utelukke at det foreligger klem på nerver på et eller annet nivå fra føtter opp til bekkenet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jvb Skrevet 21. mars 2001 Del Skrevet 21. mars 2001 du skal beskrive "geografien" lidt mere præcist. er hælballen med? er det den indre ½ af fodsålen? er det den ydre ½ af fodsålen? er det hele fodsålen foran hælballen? er det også på fodryggen? svar på dette så ska vi se hvad vi kan hjælpe med. mvh jvbruun, ortopæd [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skolissen Skrevet 22. mars 2001 Del Skrevet 22. mars 2001 du skal beskrive "geografien" lidt mere præcist. er hælballen med? er det den indre ½ af fodsålen? er det den ydre ½ af fodsålen? er det hele fodsålen foran hælballen? er det også på fodryggen? svar på dette så ska vi se hvad vi kan hjælpe med. mvh jvbruun, ortopæd [email protected] Det er tærne som dovner bort - hele rekken. Noen ganger har jeg blitt øm oppå fotryggen, men det har blitt bedre ettersom jeg knytter skolissen ekstra løst der. Jeg kjenner ikke noe i resten av benet eller bekkenet. Takk for hjelpen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.