Gjest Robert Skrevet 21. mars 2001 Del Skrevet 21. mars 2001 hei! jeg(15) var på fjellet med klassen å stod på snowboard for første gang. jeg falt med en gang( jeg hadde liten fart )men det var isete og jeg landa på rumpa... AU! sku ikke tro at det gjorde så vondt i så liten fart.. da jeg reiste meg opp ble jeg svimmel og jeg hørte pipelyder i huet, det var vanskelig å høre de andre. Men smertene i rumpa ble verre når jeg kom hjem. Nå er det vanskelig å ligge/sitte, reise seg o.l, det er også litt hevelse. Men det er litt bedring fra i går.. til helga er det fotball cup, er det no sjangse for å bli bra til det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jvb Skrevet 21. mars 2001 Del Skrevet 21. mars 2001 du kan have brækket hale-benet. det kan ses på røntgen. mvh jvbruun, ortopæd 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sverre Mæhlum, Lege Skrevet 22. mars 2001 Del Skrevet 22. mars 2001 Kjære Robert, jvb har rett. det kan være et brudd i halebenet, og du bør få tatt et røntgen bilde for å sjekke det. Om det er brudd, gjør man som regel ikke noe med det, og smertene gir seg etter noen uker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.