Gå til innhold

sjanse for omsider gravid?


Gjest Babyen min 2007 ;-)

Anbefalte innlegg

Gjest Håpar på baby i 2007

Så bra! Dette er jo spennende, selv om man etterhvert begynner å miste håpet om at det noengang fester seg noe... Ønsker deg masse lykke til framover iallefall! :-)

Tusen takk :-) Eg går og er småkvalm for tida, håpar det er spiren i magen som gjer det :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tweetybilla

Tusen takk :-) Eg går og er småkvalm for tida, håpar det er spiren i magen som gjer det :-))

hehe... Får virkelig håpe det er en spire der! Dette hadde vært morro etter 6 måneders prøving! :-)

Men for sikkerhets skyld, du skriver under flere signaturer?? Blir litt forvirret her, jeg... ;-) Lettere å forholde seg til et navn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Dette er jo spennende, selv om man etterhvert begynner å miste håpet om at det noengang fester seg noe... Ønsker deg masse lykke til framover iallefall! :-)

Hehe Beklagar det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest irvin

Tusen takk :-) Eg går og er småkvalm for tida, håpar det er spiren i magen som gjer det :-))

Spire? Har du spist blomsterløk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, er fortsatt spent! I morgen kan jeg ta en test! :-)

Kossen går det med deg? Fått mensen? Eller lever du i spenning enno?

Eg har enno ikkje fått mensen til tross for ikm i går ;-) Håpar den ikkje kjem heller!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tweetybilla

Kossen går det med deg? Fått mensen? Eller lever du i spenning enno?

Eg har enno ikkje fått mensen til tross for ikm i går ;-) Håpar den ikkje kjem heller!!

Hei! Jeg venter fortsatt på ikm på tirsdag... så jeg må fortsatt pent vente!

Trist at testen din var negativ, men det behøver jo ikke å bety at du ikke er gravid enda! :-) Det er jo ikke alltid at testen viser positivt med en gang uteblitt mens! :-) Håper det er det som er skjedd hos deg! Gleder meg til å høre mer fra deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg venter fortsatt på ikm på tirsdag... så jeg må fortsatt pent vente!

Trist at testen din var negativ, men det behøver jo ikke å bety at du ikke er gravid enda! :-) Det er jo ikke alltid at testen viser positivt med en gang uteblitt mens! :-) Håper det er det som er skjedd hos deg! Gleder meg til å høre mer fra deg!

Mensen kom :-((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg venter fortsatt på ikm på tirsdag... så jeg må fortsatt pent vente!

Trist at testen din var negativ, men det behøver jo ikke å bety at du ikke er gravid enda! :-) Det er jo ikke alltid at testen viser positivt med en gang uteblitt mens! :-) Håper det er det som er skjedd hos deg! Gleder meg til å høre mer fra deg!

Korleis går det med deg? Fått mens eller positiv test?

Alt braut saman hos meg. Mannen min fann ut at me skulle flytte frå kvarandre :-( Her raknar alt!! :-((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tweetybilla

Korleis går det med deg? Fått mens eller positiv test?

Alt braut saman hos meg. Mannen min fann ut at me skulle flytte frå kvarandre :-( Her raknar alt!! :-((

NEI! Så utrolig leit!! Hvordan går det med deg nå da? Du tror ikke at dette er noe som kan ordne seg? Familiesamtaler hos samlivsterapeut eller noe?

Jeg har akkurat fått positiv test (for 15 minutter siden), så jeg er gravid... men utrolig lei meg på dine vegne! Fortell meg hvordan det går med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI! Så utrolig leit!! Hvordan går det med deg nå da? Du tror ikke at dette er noe som kan ordne seg? Familiesamtaler hos samlivsterapeut eller noe?

Jeg har akkurat fått positiv test (for 15 minutter siden), så jeg er gravid... men utrolig lei meg på dine vegne! Fortell meg hvordan det går med deg!

Gratulerer med positiv test... Eg har det ikkje bra no :-((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tweetybilla

Gratulerer med positiv test... Eg har det ikkje bra no :-((

Takk!

Uff, jeg kan tenke meg du ikke har det bra nå! Har han virkelig bestemt seg for å flytte sånn helt uten videre? Så ufattelig trist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Uff, jeg kan tenke meg du ikke har det bra nå! Har han virkelig bestemt seg for å flytte sånn helt uten videre? Så ufattelig trist!

Det er eg som skal flytte :-( Han synes plutselig at ting ikkje fungera mellom oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tweetybilla

Det er eg som skal flytte :-( Han synes plutselig at ting ikkje fungera mellom oss...

Så utrolig leit! :-(( Det er virkelig tøft å gå igjennom et sånt brudd... Dere har et barn sammen? Uff... Får håpe du en gang kan se tilbake og tenke at det kanskje var det beste... Tenker på deg!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...