Gjest lille_trille Skrevet 22. mars 2001 Skrevet 22. mars 2001 Hei!! trenet i går og da følte jeg at det var noe rart med kneet, ikke noe vondt men som om det verket litt på en måte...og i dag kjenner jeg at det også på en måte verker...akkurat som det presser noe inne der ...kan det vere farlig? skal jeg stoppe å trene? har ikke trent på to mnd, pga skade i det andre kneet ( forslått), så det ville vere rart om det var belastning..har begynt å trne igjen for to-tre uker siden for å trne opp det andre kneet, men veldig rolig.. jeg trenger svar!!! 0 Siter
jvb Skrevet 22. mars 2001 Skrevet 22. mars 2001 jeg tror knæet føler det lidt anstrengende at starte op igen. prøv med lidt NSAID via din læge. brug det i et par uger eller så. bliver det derefter godt så fortsæt. ellers skriv igen. mvh jvbruun, ortopæd. 0 Siter
Sverre Mæhlum, Lege Skrevet 22. mars 2001 Skrevet 22. mars 2001 Kjære lille trille. Jeg tror også at dette kan være litt "stølhet" fordi kneet "plutselig begynner å trene igjen" etter en lengre pause. Jeg synes derimot IKKE du skal behandle dette med medisiner. Ro heller treningen litt ned i noen dager og begynn så forsiktig igjen. Da går det trolig helt greit. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.