Gå til innhold

noe rart i kneet

Gjest lille_trille

Anbefalte innlegg

Gjest lille_trille

Hei!!

trenet i går og da følte jeg at det var noe rart med kneet, ikke noe vondt men som om det verket litt på en måte...og i dag kjenner jeg at det også på en måte verker...akkurat som det presser noe inne der ...kan det vere farlig? skal jeg stoppe å trene? har ikke trent på to mnd, pga skade i det andre kneet ( forslått), så det ville vere rart om det var belastning..har begynt å trne igjen for to-tre uker siden for å trne opp det andre kneet, men veldig rolig..

jeg trenger svar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tror knæet føler det lidt anstrengende at starte op igen.

prøv med lidt NSAID via din læge.

brug det i et par uger eller så.

bliver det derefter godt så fortsæt.

ellers skriv igen.

mvh

jvbruun, ortopæd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sverre Mæhlum, Lege

Kjære lille trille.

Jeg tror også at dette kan være litt "stølhet" fordi kneet "plutselig begynner å trene igjen" etter en lengre pause. Jeg synes derimot IKKE du skal behandle dette med medisiner. Ro heller treningen litt ned i noen dager og begynn så forsiktig igjen. Da går det trolig helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...