andungen Skrevet 22. mars 2001 Del Skrevet 22. mars 2001 Hei, jeg sykler en halvtime på trimsykkel hver morgen og har tenkt å øke til en time for å forbrenne mer fett. Hvor raskt burde jeg øke og hvor mye hver gang. Er utrent og har bare sykla i ca ei uke. Sykler med en puls på ca 150, er 39 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hihe Skrevet 22. mars 2001 Del Skrevet 22. mars 2001 Hvis du ønsker å forbrenne mest mulig fett, vil jeg anbefale deg å sykle med noe lavere puls;ca.130(såkalt snakkepuls). Har du virkelig tenkt å sykle 1 time hver morgen? Du oppnår bra effekt med 3 ganger per uke. Hvis du gjør det, ville jeg brukt ca 4 uker til opptrapping. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andungen Skrevet 23. mars 2001 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2001 Hvis du ønsker å forbrenne mest mulig fett, vil jeg anbefale deg å sykle med noe lavere puls;ca.130(såkalt snakkepuls). Har du virkelig tenkt å sykle 1 time hver morgen? Du oppnår bra effekt med 3 ganger per uke. Hvis du gjør det, ville jeg brukt ca 4 uker til opptrapping. Hei og takk for svar. Ja jeg tenkte faktisk jeg skulle sykle en time hver morgen, 5 dager i uka, er det egentlig mye? Hadde tenkt å sykle i helgene og, men det går vel kanskje an å unne seg en pause på etpar dager da. 130 istedet for 150 i puls til fettforbrenning ...er det for at en skal holde ut lengre økter, eller er det noe med at fettforbrenninga går lettere ved 130? Var kanskje dumt spørsmål, men jeg har lite greie på sånne ting. Vitsen for meg er først å fremst å trene så jeg går ned i vekt (samtidig som jeg spiser sunt). Begynner å øke fra 30 til 40 min på mandag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hihe Skrevet 24. mars 2001 Del Skrevet 24. mars 2001 Hei og takk for svar. Ja jeg tenkte faktisk jeg skulle sykle en time hver morgen, 5 dager i uka, er det egentlig mye? Hadde tenkt å sykle i helgene og, men det går vel kanskje an å unne seg en pause på etpar dager da. 130 istedet for 150 i puls til fettforbrenning ...er det for at en skal holde ut lengre økter, eller er det noe med at fettforbrenninga går lettere ved 130? Var kanskje dumt spørsmål, men jeg har lite greie på sånne ting. Vitsen for meg er først å fremst å trene så jeg går ned i vekt (samtidig som jeg spiser sunt). Begynner å øke fra 30 til 40 min på mandag. Ingen spørsmål er dumme... Den prosentvise andelen av fettforbrenning er høyere når du jobber med en treningspuls som tilsvarer ca. 60% av max puls. Max puls kan du regne med er ca. 220 -alder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 25. mars 2001 Del Skrevet 25. mars 2001 Hei, for lite opplysninger til å si noe eksakt, men siden du søker å doble treningsmengden din, så bør du gjøre dette over tid. Hvor fort du kan gå fram, vil være helt avhengig av ditt aktivitetsgrunnlag utenom treningen din. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 25. mars 2001 Del Skrevet 25. mars 2001 Hei, for lite opplysninger til å si noe eksakt, men siden du søker å doble treningsmengden din, så bør du gjøre dette over tid. Hvor fort du kan gå fram, vil være helt avhengig av ditt aktivitetsgrunnlag utenom treningen din. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.