Gjest Tittit Skrevet 22. mars 2001 Del Skrevet 22. mars 2001 Jeg lurer på om noen har det som meg: jeg blir så svimmel og rar hvis jeg ikke får middag på eksakt samme tidspunkt hver dag...og iallfall før klokka 17. På morgenen er alt fint og greit, spiser brødskiver og drikker juice. Men utover dagen er det liksom som jeg ikke blir mett når jeg spiser(selv om jeg spiser ofte), kan det være at jeg trenger noe annet? Blir full i magen, men tomheten i hodet forsvinner likosm ikke... Dette blir verre og verre utover etermiddagen og topper seg rundt 16 tiden. Da må jeg ha varm mat. Når jeg har spist det blir jeg helt utslitt og kald en periode (og må ligge og hvile)og så blir alt bra igjen. Jeg drikker masse vann, men kunne nok trent mer. Har ikke altfor stressende hverdag og har det egentlig bra ellers, er lykkelig og blid. Kan dette ha noe med blodsukker å gjøre? Hva er tegn på sukkersyke? Eller kan det være hormonelt? Jeg innbilelr meg at det blir litt bedre når jeg har mens. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 25. mars 2001 Del Skrevet 25. mars 2001 Hei Tittit Det er vanskelig å si hva som er årsaken til problemene dine. Det kan høre ut som du har lavt blodsukker. Jeg synes du skal oppsøke lege og forklare hvordan du har det. Der kan du få målt blodsukkeret, og undersøkt om det kan være hormonelle årsaker til plagene dine. Du kan også stille spørsmålet ditt under forum for diabetes eller allmennmedisin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.