Gå til innhold

Lårskade

jaa1003

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har i lengre tid slitt med et vondt lår. Det kjennes ut som en strekk på bakside av lår (jeg er fotballspiller). Har tatt MR uten at det ble funnet som feil med skiver i ryggen eller annet muskulært i låret. Det blir ikke bedre ved hvile og ikke særlig verre ved lett trening. Jeg har prøvd behandlinger også. Jeg er nå usikker hva jeg skal gjøre. Kan dette være ting jeg må leve med? Eller finnes det andre muligheter? Håper på svar fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

jeg vil utfra det du skriver, anta at dette er en belastningsskade. Dersom det blir verre av økende belastning, blir det bedre ved mindre.

Jeg jobber mye med utøvere som sliter med samme problematikk som deg, og vet at de aller fleste raskt blir bedre, så snart de får satt trening, aktivitet og hvile inn i et rehabiliterende system. Det er viktig at en går helt nøyaktig og riktg fram. Feilaktighet fører fort til at en skade blir kronifisert. Du kan godt sende meg en epost og forklare angående din tidligere og nåværende treningsmengde, så kan jeg kanskje se på det og hjelpe deg. [email protected]

Hos dr.online jobber jeg ikke med medisinske problemstillinger, og jeg anbefaler deg å spørre våre idrettsleger i forumet for idrettsmedisin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...