Gå til innhold

Hvordan sende anonym SMS?

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jøss, jeg har faktisk "funnet" ham for en stund siden jeg... Bare å spørre sjefen sjøl det - sendte han mail og fortalte det også gjorde jeg! Men jeg var samvittighetsfull nok til å sende mail fra privat konto, slik at han ikke ble alene i outingen sin da.

Jeg er nok litt feigere enn deg der, liker ikke å gi fra meg ID-en min.

Men nå fant jeg ham jo på direkte oppfordring, ellers hadde jeg ikke begynt å lete etter han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men nå fant jeg ham jo på direkte oppfordring, ellers hadde jeg ikke begynt å lete etter han.

Det var nærmest et uhell at jeg fant ham da... Jeg har ikke noe å skjule heller jeg da, så det var ikke så farlig å stille på lik linje der.

Har du fått noe svar da?

Skrevet

Det var nærmest et uhell at jeg fant ham da... Jeg har ikke noe å skjule heller jeg da, så det var ikke så farlig å stille på lik linje der.

Har du fått noe svar da?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Har du fått noe svar da?

Nei, jeg har ikke fått svar enda. Så jeg håper at den mailadressen jeg fant fortsatt er i bruk...

Skrevet

Så teit :o)

Da får lurulf ringe da:o)

Av og til hadde det vært greit om det virket på sms'ene også, bortsett fra når man får anonyme sms, selvfølgelig :-) hehe

Skrevet

Av og til hadde det vært greit om det virket på sms'ene også, bortsett fra når man får anonyme sms, selvfølgelig :-) hehe

Jeg er irritert på de som har hemmelig nummer på hjemmetelefon og jeg :o)

Hender jeg ikke gidder å ta den.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hvilken oppfordring?

Han utfordret meg i en annen tråd om å finne han :-)

Skrevet

www.sol.no og www.eurobate tror jeg har gratis og anonym sms.

Sol.no har jeg selv brukt en gang.

Skrevet

Jeg er irritert på de som har hemmelig nummer på hjemmetelefon og jeg :o)

Hender jeg ikke gidder å ta den.

Nei, det er en uting det der. Jeg tar aldri skjult nummer, med unntak av når jeg har fått sms fra pappa med at han ringer, for han har skjult nummer på jobb og får ikke gjort noe med det.

Ja til avskaffing av skjult nummer! :-)

Gjest amfibie
Skrevet

Nei, det er en uting det der. Jeg tar aldri skjult nummer, med unntak av når jeg har fått sms fra pappa med at han ringer, for han har skjult nummer på jobb og får ikke gjort noe med det.

Ja til avskaffing av skjult nummer! :-)

Man kan ikke skjule nummeret når man sender sms.

Skrevet

Man kan ikke skjule nummeret når man sender sms.

Nei? Det var det jeg skrev et par innlegg lenger opp :)

Hvis jeg uttrykte meg dårlig nå, så mente jeg at pappa sender sms først - med mobilen sin, om at han kommer til å ringe fra jobbtelefonen.

Skrevet

Han utfordret meg i en annen tråd om å finne han :-)

Jeg _utfordret_ deg ikke - jeg sa at du ganske lett kunne finne meg :-)

"............................................"

Skrevet

Er det ikke slik at man kan ringe anonymt fra mobilen da ved å slå av nummervisningen?

Kanskje det går på sms også?

"Er det ikke slik at man kan ringe anonymt fra mobilen da ved å slå av nummervisningen?"

Jeg tar aldri telefonen når noen ringer "anonymt" :-)

"............................................."

Skrevet

"Er det ikke slik at man kan ringe anonymt fra mobilen da ved å slå av nummervisningen?"

Jeg tar aldri telefonen når noen ringer "anonymt" :-)

"............................................."

Det gjør ikke jeg heller hvis de ikke har skrevet sms på forhånd og sagt at de skal ringe :o)

Skrevet

Joda, i alle fall i Oslo sentrum, på Nationaltheateret. Jeg hadde glemt mobilen min for noen dager siden når jeg skulle inn til byen, og var litt fortvilet, måtte få gitt en beskjed. Men jammen fant jeg ikke en telefonautomat, kombi-variant for både mynt og kort. :-)

Jo, de finnes fortsatt, men ikke "på hvert hushjørne".

Skrevet

Det gjør ikke jeg heller hvis de ikke har skrevet sms på forhånd og sagt at de skal ringe :o)

Samme her :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg _utfordret_ deg ikke - jeg sa at du ganske lett kunne finne meg :-)

"............................................"

Ja, det stemmer.

Det var jeg som valgte å ta det som en utfordring :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hvem er det du har funnet? Ble litt nysgjerrig

Jeg fant ut hva Prozak heter i RL. Men det var mest for å se om jeg virkelig klarte det.

Jeg har alt glemt etternavnet hans, og det er nok ikke så lenge jeg husker fornavnet heller. Han er bare Prozak for meg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...