skalpellen Skrevet 22. mars 2001 Del Skrevet 22. mars 2001 Jeg har en hvilepuls på ca 80 og et blodtrykk på 105/60. Trener en god del, mest styrke, og har et sundt kosthold, men jeg klarer ikke å få hvilepulsen ned. Lurer på om jeg kan få noen gode råd til hva jeg muligvis kan gjøre. Drikker rikelig mengder væske. Er ikke plaget med noe svimmelhet. Er 169cm høy, 69kg (muskler) hvis dette har noen betydning. Skriver her av ren interesse og nysgjerrighet, og mener det ikke er noen alvorlig sykdomstilstand...men den høye pulsen kan være litt belastende når jeg vil slappe av. På forhånd takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 25. mars 2001 Del Skrevet 25. mars 2001 Hei, normal hvilepuls ligger i snitt mellom 60-80 hjerteslag per minutt. Så dette er ikke noe du trenger å tenke på som høyt. Trener du utholdenhet og får ikke pulsnedgangm er det et symptom på overtrening. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.