Gå til innhold

Frigivelse av gamle nick


Gjest Ulvinnen

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen

Webmaster, nå har jeg et genialt forslag :-)

Neida, det gjelder ikke rettetast denne gangen.

Mange sliter med å finne ledige nick. Kan dere ikke frigi nick som ikke har vært brukt på minst 5 år?

De må da kunne tas i bruk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fornuftig!

Nå til dags er det jo stort sett nick som "fiselukt", "gorillatryne" eller "Jeg klarer ikke å finne et nick, for alle er jo opptatt" som er ledige.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

De som sliter med å finne ledige nick?

Vel, de som sliter med å finne ledige nick har ikke noe på et diskusjonsforum å gjøre uansett.

Men forslaget er greit hvis fem år gamle innlegg slettes fra systemet, og ikke blir lagret inn i evigheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

De som sliter med å finne ledige nick?

Vel, de som sliter med å finne ledige nick har ikke noe på et diskusjonsforum å gjøre uansett.

Men forslaget er greit hvis fem år gamle innlegg slettes fra systemet, og ikke blir lagret inn i evigheten.

"Vel, de som sliter med å finne ledige nick har ikke noe på et diskusjonsforum å gjøre uansett."

Nye brukere av dol må da få lov til å finne ledige nick!

Dette er ikke en oppfordring om å stadig skifte nick, men å kunne finne et nick å trives med.

Det er ikke alle som er like oppfinnsomme som deg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

"Vel, de som sliter med å finne ledige nick har ikke noe på et diskusjonsforum å gjøre uansett."

Nye brukere av dol må da få lov til å finne ledige nick!

Dette er ikke en oppfordring om å stadig skifte nick, men å kunne finne et nick å trives med.

Det er ikke alle som er like oppfinnsomme som deg ;-)

Men man skal være bra lite oppfinnsom hvis man i en verden fylt av herlige ord ikke klarer å komme opp med et nick ingen har brukt før dem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Men man skal være bra lite oppfinnsom hvis man i en verden fylt av herlige ord ikke klarer å komme opp med et nick ingen har brukt før dem. :)

Det finnes de som er utrolig lite oppfinnsomme også. (Det har jeg erfart her inne i dag).

Men vi kan vel ikke godt nekte dem tilgang på forumet for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Det finnes de som er utrolig lite oppfinnsomme også. (Det har jeg erfart her inne i dag).

Men vi kan vel ikke godt nekte dem tilgang på forumet for det...

Hehe, jo; hvis noen skulle være så lite fantasifulle at de ikke klarer å registrere seg på dol fordi de ikke finner et ledig nick, så synes jeg ikke veldig synd på dem, selv om en slik person muligens er såpass manisk at han eller hun hadde hatt godt av en tur til NHD. :)

Det er da mye, mye vanskeligere å finne et nick som allerede er tatt enn et nick som fortsatt er ledig, uansett hvor lite fantasifull man måtte finne på å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Hehe, jo; hvis noen skulle være så lite fantasifulle at de ikke klarer å registrere seg på dol fordi de ikke finner et ledig nick, så synes jeg ikke veldig synd på dem, selv om en slik person muligens er såpass manisk at han eller hun hadde hatt godt av en tur til NHD. :)

Det er da mye, mye vanskeligere å finne et nick som allerede er tatt enn et nick som fortsatt er ledig, uansett hvor lite fantasifull man måtte finne på å være.

"Det er da mye, mye vanskeligere å finne et nick som allerede er tatt enn et nick som fortsatt er ledig, uansett hvor lite fantasifull man måtte finne på å være."

Det er jeg ikke enig i. Du skulle bare ha vistt hvor mange ganger jeg fikk opp "Sorry, nicket er alt i bruk" når jeg skulle finne alternativer til lurulf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

"Det er da mye, mye vanskeligere å finne et nick som allerede er tatt enn et nick som fortsatt er ledig, uansett hvor lite fantasifull man måtte finne på å være."

Det er jeg ikke enig i. Du skulle bare ha vistt hvor mange ganger jeg fikk opp "Sorry, nicket er alt i bruk" når jeg skulle finne alternativer til lurulf.

Men i så fall må du har forsøkt fryktelig mange vanlige nick.

Det er klart; går du for "babe" eller "pus" eller "sitronbrus uten sirup", er naturligvis nickene tatt, men det er fordi disse nickene er blant de mest vanlige i internett-verdenen.

Gå for noe originalt.

Jeg kan bidra neste gang. Jeg er utrolig god til det å finne nick som ikke bare er originale i Norge, men i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AveM

Det er nok mange som var her for noen år siden med et konkret spørsmål til et eller annet forum, som i dag hverken husker nick eller passord. Så forslaget er bra!

Jeg er en av dem som var her sporadisk tidligere, men av en eller annen grunn husket jeg de nødvendige opplysninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Men i så fall må du har forsøkt fryktelig mange vanlige nick.

Det er klart; går du for "babe" eller "pus" eller "sitronbrus uten sirup", er naturligvis nickene tatt, men det er fordi disse nickene er blant de mest vanlige i internett-verdenen.

Gå for noe originalt.

Jeg kan bidra neste gang. Jeg er utrolig god til det å finne nick som ikke bare er originale i Norge, men i verden.

Jo takk, jeg husker fortsatt hvilket nick du foreslo til meg sist: "GotLegsGotLegs".

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2411898

Du har rett i at det nicket er ledig, men særlig seriøst ville jeg ikke blitt tatt her inne. Jeg ville vel ha kommet i samme kategori som Barbie Star.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rent prinsipielt er jeg enig med deg, men samtidig vil det virke litt "feil" hvis uforglemmelige personligheter som Lion, Joppe og Edvarda plutselig skulle dukke opp uten at det er dem.

Jeg kan ikke skjønne at det skulle være noe problem å finne på et nytt nick, verden er jo full av ord, bokstaver, tall og tegn. Edvarda2 er jo f. eks. helt greit, da tror ingen at det er den originale.

5 år kan høres mye ut, men for enkelte elefanter er det ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jo takk, jeg husker fortsatt hvilket nick du foreslo til meg sist: "GotLegsGotLegs".

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2411898

Du har rett i at det nicket er ledig, men særlig seriøst ville jeg ikke blitt tatt her inne. Jeg ville vel ha kommet i samme kategori som Barbie Star.

Neida, det er bare tull. Nicket betyr ingenting. Det er det du skriver som betyr noe.

Se på meg og mitt nick. Du tror ikke ved første øyekast at en fyr med det nicket kan være slik en fantastisk figur, men likevel er jeg akkurat det.

Men fra alvor til spøk: Det å finne et ubrukt nick er verdens enkleste sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal vedde på at Spagghettifinger og Kløpulverdotten er ledig.det må da være lett å finne sitt eget nick?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk, jeg husker fortsatt hvilket nick du foreslo til meg sist: "GotLegsGotLegs".

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2411898

Du har rett i at det nicket er ledig, men særlig seriøst ville jeg ikke blitt tatt her inne. Jeg ville vel ha kommet i samme kategori som Barbie Star.

Tja - en Persille, en frosk, en Sør, og en shitt....er da seriøs nok? - det kommer jo an på hva vedkommende skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Jeg skulle likt å visst hvorfor noen registrerte nicket "anonym"... Det var så glupt!

Du kan så si!

"Anonym" burde i hvert fall frigis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig!

Slik var det jo faktisk før i tiden her.

Jepp - jeg registrerte meg nemlig som "KaVa" første gangen jeg var her, men glemte passordet og registrerte meg på nyt som et annet nick. Etter et år (tror jeg det var) kunne jeg på nytt registrere meg som "KaVa" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...