Gå til innhold

Wemaster


Gjest Ingen bløffmaker

Anbefalte innlegg

Gjest Ingen bløffmaker

Beklager at jeg er jeg er en bråkebøtte av en kverulant altså, men jeg er bare født sånn at jeg må ha svar på alt! :-)

Du skriver i et annet innlegg at det ikke er mulighet for å søke opp innlegg på den enkelte bruker, men det var ikke rart at jeg trodde det faktisk var mulig.

I tidligere tider der en viss Maiken herjet på dol, drev den som hadde webmasterfunksjonen da og bekreftet og avkreftet om forskjellige nick egentlig var Maiken.

Det samme skjedde på spørsmål som: er dette det eller det trollet, eller er dette det vanlige trollet.

Da svarte webmasterfunksjonen ja eller nei (pluss mer utfyllende info) på det.

Minst en gang skrev webmasterfunksjonen direkte til (og avslørte) denne Maiken, når hun eller han trolla og hadde et annet nick.

Dere påstår at dere ikke bruker ip, ikke kan søke på brukernavn/nick, men er dere synske da eller? ;p

Som du skjønner, så er det ikke det spøtt rart at jeg var sikker på at webmaster osv her kunne søke på brukere og få opp alle innlegg. :-)

Dette er sikkert en uviktig bagatell, men jeg måtte bare få sagt det så lenge du klinte på utrykket "bløff" i svaret på innlegget mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mary Poppins

Du glemmer jo at man kan bruke andre nick enn sitt eget men fortsatt ha samme brukerkonto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke bløffmaker

Du glemmer jo at man kan bruke andre nick enn sitt eget men fortsatt ha samme brukerkonto.

Jeg vet det kan gjøres!

Men hva er vitsen med å benekte at det kan søkes på et nick når det kan søkes på innlegg på brukerkonto da?

For meg blir de to tingene ett fett og vel så det, da du finner ut enda mere (og alle brukernavnets nick) ved å søke på innlegg på den gitte brukerkonto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Vi kan ikke gjøre et søk for å se på alt ett brukernavn har postet. Derimot har hver bruker et id-nummer som vi kan få frem ved lesing av et innlegg. (Vi kan dermed gå inn på et innlegg og se hvilket id-nummer som står bak, men kan ikke søke opp resten av innleggene som brukeren med samme id-nummer har postet.)

Deler av denne tråden er forøvrig blitt slettet da den inneholdt usanne påstander som vi tidligere har avkreftet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingen bløffmaker (ikke bløffmaker)

Vi kan ikke gjøre et søk for å se på alt ett brukernavn har postet. Derimot har hver bruker et id-nummer som vi kan få frem ved lesing av et innlegg. (Vi kan dermed gå inn på et innlegg og se hvilket id-nummer som står bak, men kan ikke søke opp resten av innleggene som brukeren med samme id-nummer har postet.)

Deler av denne tråden er forøvrig blitt slettet da den inneholdt usanne påstander som vi tidligere har avkreftet.

Ok da vet jeg det, takk for opplysningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...