Gå til innhold

Kryss fingrene for meg i morgen


cecily

Anbefalte innlegg

mil1365380270

*krysser*

Også er det vel ikke vits å si du skal avvente til undersøkelsen i morgen....men du vet det jo :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • cecily

    10

  • Velouria

    3

  • tonie

    2

  • hare1365380455

    2

Mest aktive i denne tråden

Å huff da...

Det er vanskelig å finne hjertelyden så tidlig - mange vil ikke prøve å lete etter den engang. Så det trenger ikke bety så mye...

Håper for all del det går bra i morgen!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blomsterløk

Jeg skal krysse alt hva jeg eier og har for deg i morgen.

Håper alt er i skjønneste orden, og det er det sikkert!

Men skjønner godt du blir engstelig og nervøs. Sender over varme tanker til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Jeg håper det går bra med kontrollen. Husk at det nok var litt tidlig å finne hjertelyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serendipity

Krysser alt jeg har lille venn.. Tenker på deg......

Og det kan helt fint gå bra dette her :-)

Masse klemmer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmer'n

Lykke til i morgen Cecily

Forstår veldig godt at du er bekymret men alt er sikkert helt ok.

Jeg har nesten ingen symtomer lengre jeg heller. Så det er vel normalt at symtomene kan forsvinne litt.

Du får ikke lov til å tenke negativt å ta sorgene på forskudd.

Skal tenke på deg i morgen :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det skjønner jeg, men imorgen kan det likegodt være at du er verdens mest lykkelige. Du må ikke ta sorgene på forskudd. Det gjorde jeg mange ganger forrige gang, og du blir helt utslitt og ødelagt. Jeg har ikke vært bekymret denne gangen. Jeg har tenkt som så at det er slik det er, og skulle det være slik at det har gått galt så må jeg ta sorgene da. Det er gjerne lettere for meg å tenke slik som har en fra før.

Du er langt på vei, må du huske. Det er sjeldent at det går galt så seint.

Men tenk om det gikk galt for hele 3-4 uker siden? Det er det jeg er redd for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å huff da...

Det er vanskelig å finne hjertelyden så tidlig - mange vil ikke prøve å lete etter den engang. Så det trenger ikke bety så mye...

Håper for all del det går bra i morgen!

*klem*

Men hun kjente ikke livmoren heller. Burde ikke den være oppe av bekkenet til nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofies mamma

Det var leit. Ønsker deg bare alt godt og lykke til på UL. Nå virker vel tiden uendelig lang fram til det. Du får sove så godt du kan og tenke minst mulig på hvis det og hvis det. Lykke til og oppdater oss i morgen. Vi er mange som tenker på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Uff, dette var ikke moro å lese!

Jeg har ikke så mange oppmuntrende ord å komme med, bare at jeg tenker på deg.

Får håpe du får en god beskjed i morgen.

*Trøsteklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at det er trøst å få, selv om vi ikke har møtt hverandre i rl. Jeg er litt roligere nå, og jeg skal nok klare å vente til i morgen uten å få helt hetta.

Jeg har aldri følt meg gravid og jeg ønsket meg jo ultralyd for ca tre uker siden, men en stk dum legesekretær uten forståelse sa nei. Skulle gjerne visst om alt stod bra til da. Det jeg engster meg for er ma og at det da har skjedd for flere uker siden. Om fosteret skulle ha dødd f.eks i uke 12, da er jo ikke tre uker uten at kroppen reagerer unormalt lenge.

Eneste positive nå er at jeg ikke har blødd eller spottet i det hele tatt i løpet av svangerskapet.

Jeg sa til jordmor at jeg har bakoverbøyd livmor før hun kjente etter livmorkant og doppler, men hun mente denne skulle ha rettet seg ut til nå. Derfor var det selvfølgelig litt guffent at hun ikke fant livmoren heller.

Jaja, jeg håper på det beste og satser på at det er min bakoverbøyde livmor som ikke vil vise seg eller avsløre innholdet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cecily,

Håper virkelig at det går bra med dere i morgen, skal krysse alt jeg har. Denne vesle spiren din er jo så etterlengtet !

Lykke til iallefall, håper tiden ikke snegler seg så altfor sakte avgårde det neste døgnet.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mariaflyfly

Åhh, så guffent.

Men det er jo i tidligste laget å skulle finne fosterlyden.

Jeg håper alt står bra til med babyen din og krysser fingra for at det går bra på UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jubalong70

Oj, dette blir nesten for spennende.

Jeg skal krysse alt jeg har, og venter spent på oppdateringen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare ønske deg lykke til!

Håper alt går helt greit, og at livmora m.m. bare var litt vanskelig å finne.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Skal krysse båd fingre og tær for dere!

Huff, ble trist da jeg leste innlegget ditt, men håper på det beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2

Men tenk om det gikk galt for hele 3-4 uker siden? Det er det jeg er redd for.

for 3-4 uker siden var du 3 måneder på vei sånn ca? Da er abortfaren gått ned betraktelig.

Prøv å gå ut og finn på noe idag. Det blir sikkert tortur å sitte hjemme og vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...