Gå til innhold

Kryss fingrene for meg i morgen


cecily

Anbefalte innlegg

Uff, stakkars deg. Det må være en pine å gå og vente sånn. Krysser fingrene og håper at det bare er den bakoverbøyde livmoren din som steller til litt trøbbel. Håper du har noen der hos deg som kan støtte deg nå.

Masse lykke til i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • cecily

    10

  • Velouria

    3

  • tonie

    2

  • hare1365380455

    2

Mest aktive i denne tråden

Uff, stakkars deg. Det må være en pine å gå og vente sånn. Krysser fingrene og håper at det bare er den bakoverbøyde livmoren din som steller til litt trøbbel. Håper du har noen der hos deg som kan støtte deg nå.

Masse lykke til i morgen!

Glemte å si at jeg følte meg heller ikke gravid i begynnelsen av svangerskapet. Ingen kvalme, ikke noe hormonrush, ingenting bortsett fra at jeg trengte litt mer søvn enn vanlig. Det var først mye lenger ut at jeg begynte å føle meg gravid. Nesten alle i min familie har hatt sånne svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletin

Jeg skal krysse fingre for deg i morgen! Stakkars deg, det var nok ikke no hyggelig jordmor besøk nei...

Jeg vil bare føye til at jeg føler meg heller ikke gravid, og har ikke gjort i det hele tatt denne gang (12 uker i dag). Har vært på tidlig ul (2 uker siden) og alt var fint, så manglende symptomer trenger ikke være ensbetydende med at det har gått galt... Og en annen ting: du har ikke bakoverbøyd livmor vel? Det Har jeg, og vet at det kan være vanskeligere å fange opp hjertelyden og kjenne livmorkanten tidlig i svangerskapet da.

Lykke til i morgen! Håper virkelig du får se et bankende hjerte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Huff da, jeg satser på at du får beskjed om at alt er i sin skjønneste orden!!

Skal krysse alt jeg har for deg!!!!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...