Gjest yippiaye Skrevet 23. mars 2001 Del Skrevet 23. mars 2001 Jeg er en ung mann på 23 år som har trent litt, av og på, og er forholdsvis sterk. Men jeg er lite utholdende og har gitt meg. Dessuten er jeg svært treig, dvs. hvis jeg skal slå, sparke, kaste eller gjøre andre ting gjør jeg det i en treg bevegelse. Hva kan gjøres for å bedre dette? Er det noe kosttilskudd som kan gjøre meg kvikkere og sånn at jeg orker mer? Jeg veit om koffein men jeg tenkte mer i gaten vitaminer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (Anonymous) Skrevet 23. mars 2001 Del Skrevet 23. mars 2001 tren hurtighet og ta ginseng 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (Anonymous) Skrevet 23. mars 2001 Del Skrevet 23. mars 2001 tren hurtighet og ta ginseng 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 25. mars 2001 Del Skrevet 25. mars 2001 Hei, treghet er et typisk symptom på overtrening. Utholdenhet betegner at du kan opprettholde et visst tempo over tid, og hvis det er tiden som er problemet, så bør du trene på å holde den farten du ønsker å opprettholde, stadig lenger. Da vil du bedre utholdenheten din. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.