Gå til innhold

Ultralydrapport


cecily

Anbefalte innlegg

Veldig spent troppet jeg opp på sykehuset. Jeg var ikke så bekymret som i går, men veldig veldig spent. Ikke minst var jeg sulten og tørst, siden jeg ikke hadde spist mer enn frokost, i tilfelle narkose og utskrapning med det samme.

Så etter 20 min venting kom jeg inn. Legen gikk rett på med ultralyd. Jeg trodde det skulle være utvendig, men hun trodde en ville se best innvendig, så da ble det innvendig. Hun lette og fant armer og bein og hode og nese, men ikke en kropp med et bankende hjerte.

Bytte til utvendig probe. Her så vi babyen nesten med en gang. Stor baby sa hun. Men jeg så fortsatt ikke et bankende hjerte. Litt mer famling og vi kunne se fem søte små tær. Men hvor er hjertet for søren? Har gått godt over et minutt nå.

Så endelig!

Der kommer hele kroppen til syne og legen viser meg en bitteliten pulserende svart flekk. Det aller fineste jeg har sett i mitt liv. Tenk - lille babyen min lever inni magen min.

Nå er jeg fornøyd, nå! c",)

Tusen takk til alle dere som har sendt over lykkeønskinger og krysset fingrene for meg. Det var faktisk veldig godt å vite at dere var her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • cecily

    8

  • Gemini

    1

  • Melissa

    1

  • carma

    1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Lilletrillemor

Åååå så godt høre at alt var bra!! Ble nesten på gråten av å lese rapporten din jeg :)

Nå ble jeg glad altså!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofies mamma

Jippi, hurra! Jeg har tenkt på deg og sjekket dol hundre ganger i dag. Jeg var nesten sikker på at dette ikke var så bra siden du hadde så bad feeling. Gratulerer og kos deg. Supert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, hurra! Jeg har tenkt på deg og sjekket dol hundre ganger i dag. Jeg var nesten sikker på at dette ikke var så bra siden du hadde så bad feeling. Gratulerer og kos deg. Supert :-)

Tusen takk!

Jeg var ulykkelig i går, men etter å ha sovet på det, våknet jeg litt mer avslappet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte å få med at morkaken ligger helt foran i livmoren, så det var nok derfor jordmoren ikke hadde kjent eller hørt noe, mente legen.

Kanskje det drøyer godt før jeg kjenner spark også da, men nå vet jeg det iallefall.

Legen kalte babyen for nettopp babyen, ikke fosteret. Det føltes veldig godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Åh, nå sitter jeg her og sipper....

Utrolig godt å høre at alt var bra!!! Jeg må innrømme at jeg ikke syntes det hørtes så lyst ut når du skrev inn igår :-/

Snufseklem fra meg :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott å høre!

Glad på dine vegne! :-)

Jeg er også veldig glad nå. For et ekkelt døgn det har vært. Spesielt uggent føltes det å få beskjed om å møte fastende i tilfelle narkose og utskrapning. Men nå slipper jeg det.

Takk og pris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå sitter jeg her og sipper....

Utrolig godt å høre at alt var bra!!! Jeg må innrømme at jeg ikke syntes det hørtes så lyst ut når du skrev inn igår :-/

Snufseklem fra meg :-))

Nei, jeg var bekymret og ulykkelig i går, det skal jeg innrømme. Hjertelyden var grei nok, men at hun ikke kjente livmoren heller, det var veldig ekkelt syntes jeg.

Tusen takk for gode tanker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, det ble noen nervepirrende minutter for deg!

Godt at det det hele endte bra!!! Slapp av og nyt denne dagen nå!

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugge -jenta

Jeg vet ikke om du fikk med bildene, men det er vakker kunst det, for eksempel lang ramme, tre bilder, svart og hvitt.

Et lite tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...