Gå til innhold

Ultralydrapport


cecily

Anbefalte innlegg

Godt å høre, gratulerer!!!

Det må jo ha vært ille de minuttene det tok før de fant hjertet...

Jeg hører ikke hjemme på dette forumet (heller ikke på "vil bli..", definitivt ikke), men akkurat deg har jeg bitt meg fast i, og var så glad på dine vegne da du ble gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • cecily

    8

  • Gyda

    1

  • Alana

    1

  • simane

    1

Mest aktive i denne tråden

Godt å høre, gratulerer!!!

Det må jo ha vært ille de minuttene det tok før de fant hjertet...

Jeg hører ikke hjemme på dette forumet (heller ikke på "vil bli..", definitivt ikke), men akkurat deg har jeg bitt meg fast i, og var så glad på dine vegne da du ble gravid...

Så fint sagt! Tusen takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Så fantastisk, cecily!

Nå var det bare så vidt jeg våget å åpne innlegget ditt, jeg fryktet at du skulle komme med dårlige nyheter.

Gratulerer, gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk, cecily!

Nå var det bare så vidt jeg våget å åpne innlegget ditt, jeg fryktet at du skulle komme med dårlige nyheter.

Gratulerer, gratulerer!

Tusen takk. Det var ganske nervepirrende helt til vi kunne se hjertet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Tusen takk. Det var ganske nervepirrende helt til vi kunne se hjertet.

Uff, det tror jeg på! Det hjelper ikke mye å se en stor baby med alle tærne på plass hvis hjertet ikke slår :-(

Men det er godt at du nå fikk en forklaring i tifelle det drøyer før du kjenner liv - det er en naturlig grunn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phew!

Så deilig at det var godt nytt! Deilig, deilig, deilig!

Jeg var også i uke 14 ved første UL, og gynekologen min kalte det heller ikke et foster, - men et barn! Det var nesten så jeg skvatt litt! Hæ? Et barn, i magen min?

:D

Tenker du har en velfortjent fin dag i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjempefint å høre at alt var i orden ! Ta vare på gleden og kos deg videre i svangerskapet!

Beste hilsner fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2

"Hun lette og fant armer og bein og hode og nese, men ikke en kropp med et bankende hjerte."

"Nei!" utbrøt jeg her. Jeg kvapp da jeg leste dette. Trodde du mente at det ikke var liv.

Da ble det en gledens dag for deg idag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, jeg fikk frysninger nå!!! Så utrolig herlig det må ha vært!

Tusen takk for oppdateringen. Jeg har gått og tenkt på deg i dag nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å lese, fikk tårer i øynene!

Da jeg åpnet innlegget ditt scannet jeg nedover for å få svaret med en gang, og først da kunne jeg få roen til å begynne å lese fra toppen igjen... :o)

Dette var flott å lese, jeg vet hvor fæl følelsen er av at noe er galt. Jeg hadde jo blødning i uke 7-8. Men nå har dere jobbet litt hardere enn vanlig for å få til denne lille spiren!

Gleder meg til å følge utviklingen din videre ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, hadde ikke lest den forrige tråden din før nå jeg, så jeg er glad jeg fikk oppdateringen med det samme.

Du skal bli mamma vet du! Du skal bli mamma for den lille tassen som bor inni magen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre! : ) Det er virkelig det nest vakreste man ser når man ser det bankende hjerte på UL for første gang. Det vakreste er å se babyen på brystet ditt for første gang.. : )

Håper alt går vel videre og at det ikke blir for varmt for den i sommer. Lykke til videre! Detta går sikkert bra! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele ettermiddagen og kvelden har jeg gått og venta på å få komme meg hit og forhåpentligvis lese gladrapporten. (Først danseskole, så fotballkamp - ja du kan bare glede deg til du skal begynne med oppfølging på diverse aktiviteter :-).)

For gladrapport ble det! HURRA, HURRA, HURRA!

Jeg ER så overlykkelig nå, etter å ha lest dette. Jeg bare storgleder meg til å følge rapportene dine videre.

(Og vogna er du nok fornøyd med i dag igjen, tenker jeg ;o).)

Kjempeklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å se at hjertet til lille spiren banker er det mest fantastiske en har sett. Helt til en ser lille nurket da det er født.

Så fantastisk at det gikk bra. Gratulerer kjempemasse, og lykke til videre. Håper resten av svangerskapet ditt blir greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...