Gå til innhold

Ultralydrapport


cecily

Anbefalte innlegg

Heisann

Så utrolig flott at det gikk fint, og at alt var bra med den lille :)

Jeg har tenkt på deg i dag. Har vært bortreist og kom hjem nå i kveld. Da måtte jeg forte meg inn på dol for å se hvordan det hadde gått med deg på UL.

Når er det du har termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • cecily

    8

  • Gyda

    1

  • Alana

    1

  • simane

    1

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli

Å, så lettet jeg ble nå. Jeg så det forrige innlegget ditt i dag og jeg ble så lei meg på dine vegne.

Ble pessimistisk da jeg leste det du skrev.

Veldig godt å høre at alt står bra til med deg og babyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Ble helt på gråten nå når jeg leste det, Cecily! Har tenkt på deg!

Har opplevd i to av mine svangerskap at jeg måtte til UL for å sjekke om alt var OK. Den første gangen var jeg bare 9 uker på vei, og jeg kjenner meg så igjen i det du skrev om det bankende hjertet!!!!

I tredje svangerskap var jeg 14 uker på vei (som du er nå?) da jeg fikk en stor blødning. Var til vanlig lege først. Hun hadde ikke UL apparat, men hadde dopplerapparat. Hun sa at det ikke var 100% sikkert at hun kunnne høre hjertelyden allerede da, så jeg måtte vurdere om jeg ville gjøre det der eller vente til jeg kom på UL. Jeg valgte å gjøre det der. Og da den trygge gode velkjente lyden kom i apparatet, begynte tårene å renne.... Var så glad!!

Nå må du kose deg i svangerskapet!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei cecily!

Hører ikke hjemme på dette forumet, men har fått med meg at du er gravid, og så at du måtte på UL.

Jeg ble så utrolig glad da jeg leste at alt var vel!!!! Jeg tenkte faktisk på deg i går, og det første jeg sjekka på nettet da jeg kom fra jobb, var hvordan det gikk med deg.

Ble så glad!

Kos deg masse!!!!:))

Klem fra,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...