Gå til innhold

Et ønske om forbedring


Gjest Nils Havard Dahl

Anbefalte innlegg

Gjest Nils Havard Dahl

På siden "Nye innlegg i enkelte forum" ønsker jeg at det avhakede/merkete forum fra forrige bruk blir stående.

Altså at en ikke trenger å merke på nytt hver gang.

Dessuten ønsker jeg at "aksjonsknappen" flyttes øverst på siden slik at jeg slipper å skrolle for å trykke på den.

På forhånd takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bente

Jeg skriver her, fordi når jeg forsøker skrive et nytt innlegg blir maskinen bare stående og "henge".

Ettersom det nå har blitt så vanskelig med å ha flere nick, synes jeg det bør være egne knapper øverst (f.eks. mellom Søk i forum og Lag hjemmeside) med Logg inn og Logg ut. Dette er veldig vanlig på mange websteder, og det håper jeg kommer på DOL også. Av forskjellige grunner har noen flere nick, eller man er flere personer på samme maskin. Da burde det være enkelt å logge av en bruker og logge på en annen.

En annen ting - det er flott at det nå er mulig å skrive inn linker her - e-mail osv. Men jeg synes å ha sett at de som har underscore (dvs. _ ) i mailadressen ikke får med det som står før underscore. Kan dere se på det?

En tredje ting er at det absolutt bør være mulig å bruke æ, ø og å i nick uten problemer. Dette er tross alt et norsk websted.

Ellers har jo ørten andre bedt om å få mindre venstremarg så det blir plass til innleggene. Flott med flyttbar "strek" - bra tiltak!

Stort sett er jeg fornøyd, begynner å bli vant til det nye nå. Får dere inn logg inn/logg ut blir jeg kjempefornøyd! :)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bente

Jeg skriver her, fordi når jeg forsøker skrive et nytt innlegg blir maskinen bare stående og "henge".

Ettersom det nå har blitt så vanskelig med å ha flere nick, synes jeg det bør være egne knapper øverst (f.eks. mellom Søk i forum og Lag hjemmeside) med Logg inn og Logg ut. Dette er veldig vanlig på mange websteder, og det håper jeg kommer på DOL også. Av forskjellige grunner har noen flere nick, eller man er flere personer på samme maskin. Da burde det være enkelt å logge av en bruker og logge på en annen.

En annen ting - det er flott at det nå er mulig å skrive inn linker her - e-mail osv. Men jeg synes å ha sett at de som har underscore (dvs. _ ) i mailadressen ikke får med det som står før underscore. Kan dere se på det?

En tredje ting er at det absolutt bør være mulig å bruke æ, ø og å i nick uten problemer. Dette er tross alt et norsk websted.

Ellers har jo ørten andre bedt om å få mindre venstremarg så det blir plass til innleggene. Flott med flyttbar "strek" - bra tiltak!

Stort sett er jeg fornøyd, begynner å bli vant til det nye nå. Får dere inn logg inn/logg ut blir jeg kjempefornøyd! :)

Vennlig hilsen

En siste ting (tror jeg).

Det bør komme tydeligere fram at man må bekrefte to ganger at man ønsker et innlegg inn på DOL. Det virker som mange tror de har sendt innlegget og går videre... for så å oppdage at innlegget aldri kom inn. Ettersom dette er såpass stor endring bør det står TYDELIG der man sender innlegg.

Takk for meg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...