Gjest (Anonymous) Skrevet 24. mars 2001 Del Skrevet 24. mars 2001 Veier 68 kilo er 167 høy, er jente. Burde jeg slanke meg for å få meg kjæreste? Jeg trener , men klarer ikke spise lite, men nå har jeg vært singel ett år. Er det vektas skyld? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EllaPella Skrevet 24. mars 2001 Del Skrevet 24. mars 2001 jeg lurer på det samme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 24. mars 2001 Del Skrevet 24. mars 2001 jeg lurer på det samme. Hei EllaPella, Ikke tenk på vekten. Få (om noen) legger merke til 5-10 kg uansett. Istedet kle deg litt stilig (mener ikke "halvnaken"! ;-) ), og før deg frem. Ikke være redd for noe som helst! Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
engelendin Skrevet 25. mars 2001 Del Skrevet 25. mars 2001 Kan jo starte med å si at jeg tenker akkurat det samme, men samtidig får jeg meg ikke helt til å tro at det er noen sammenheng mellom kjæreste og vekt for det er flere gutter som har vært hodestups forelsket i meg den siste tiden... . Selv er jeg 17 år, veier 65 kg og er 172 høy. Føler at jeg har litt store lår, og cellullittene (ikke at de er så store, men de er dessverre der) plager meg. Men jeg snakket med en eldre venn av meg her om dagen, og han gjorde meg oppmerskom på at gutter VIL ha jenter med former, det vil si rompe, hofter og pupper, og dette forsvinner ved for sterk slanking.... Hørt det før kanskje?? *S* Men i hvert fall; jeg har et litt anstrengt forhold til mat, men jeg merker hvor mye bedre jeg får det med meg selv dersom jeg koser meg litt når jeg er sammen med venner i helgene o.l. dersom jeg bare blir sittende stille i et hjørne og knaske på en gulrot synker humøret drastisk. Gutter vil ha livlige og blide jenter, og jeg nekter simpelthen å tro at det holder med kun et pent utseende og et par kilo under gjennomsnittet. Da jeg gikk hjem fra skolen på fredag så jeg rundt meg. Nedover Karl johan vandret det en hel haug med jneter, både på min egen alder oge ldre, og jeg ble bare gående å studere de alle sammen. de tynneste ser dratte ut, og går alle sammen i de samme buksene og jakkene. de støyer mye, men dersom man hører etter på latteren er det stort sett en del faslke toner som kommer ut. Så ser jeg to jenter som er litt lubne, men ikke dirkete fet. de kommer svinsende oppover, smiler fra øre til øre og ler seg i mellom, klukkene og lykkelig latter. I motsetning til de stakras moteslavene som blir hysteriske dersom vekten beveger seg oppover med et par gram, og som har behov for å støye, le hysterisk og gjøre seg til for å få oppmerskomhet, var dette jenter som tydeligvis trodde på seg selv, og som jeg fikk et godt og rolig inntrykk av. du må da merke det selv, du ser ikke etter gutter som ikke klarer seg i to minutter på egenhånd når gjengen er borte, gutter som ikke tør å gå i andre klær enn kameratene, og som er hystersik opptatt av ditt og datt. Du ønsker en avslappet type, en som ikke får helt panikk dersom håret hans ikke ligger i den rette midtskillen om morgenen.... Vi skal være glad i dne kroppen vi har fått! Som det blir sagt i "Everybody´s free to wear sunscreen": "Enjoy your body, use it every way you can don’t be afraid of it, or what other people think of it, it’s the greatest instrument you’ll ever own.. " og "Enjoy the power and beauty of your youth; oh nevermind; you will not understand the power and beauty of your youth until they have faded. But trust me, in 20 years you’ll look back at photos of yourself and recall in a way you can’t grasp now how much possibility lay before you and how fabulous you really looked. You’re not as fat as you imagine. " skal vi vikrleig gå rundt og kaste bort livet vårt på å telle kalorier og bekymre oss for at vi ike er tynne nok for gutta?? Slike gutter vil vi ikke ha! Dette ble litt rotete, men... Lykke til!! *klemmer* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (Anonymous) Skrevet 25. mars 2001 Del Skrevet 25. mars 2001 Kan jo starte med å si at jeg tenker akkurat det samme, men samtidig får jeg meg ikke helt til å tro at det er noen sammenheng mellom kjæreste og vekt for det er flere gutter som har vært hodestups forelsket i meg den siste tiden... . Selv er jeg 17 år, veier 65 kg og er 172 høy. Føler at jeg har litt store lår, og cellullittene (ikke at de er så store, men de er dessverre der) plager meg. Men jeg snakket med en eldre venn av meg her om dagen, og han gjorde meg oppmerskom på at gutter VIL ha jenter med former, det vil si rompe, hofter og pupper, og dette forsvinner ved for sterk slanking.... Hørt det før kanskje?? *S* Men i hvert fall; jeg har et litt anstrengt forhold til mat, men jeg merker hvor mye bedre jeg får det med meg selv dersom jeg koser meg litt når jeg er sammen med venner i helgene o.l. dersom jeg bare blir sittende stille i et hjørne og knaske på en gulrot synker humøret drastisk. Gutter vil ha livlige og blide jenter, og jeg nekter simpelthen å tro at det holder med kun et pent utseende og et par kilo under gjennomsnittet. Da jeg gikk hjem fra skolen på fredag så jeg rundt meg. Nedover Karl johan vandret det en hel haug med jneter, både på min egen alder oge ldre, og jeg ble bare gående å studere de alle sammen. de tynneste ser dratte ut, og går alle sammen i de samme buksene og jakkene. de støyer mye, men dersom man hører etter på latteren er det stort sett en del faslke toner som kommer ut. Så ser jeg to jenter som er litt lubne, men ikke dirkete fet. de kommer svinsende oppover, smiler fra øre til øre og ler seg i mellom, klukkene og lykkelig latter. I motsetning til de stakras moteslavene som blir hysteriske dersom vekten beveger seg oppover med et par gram, og som har behov for å støye, le hysterisk og gjøre seg til for å få oppmerskomhet, var dette jenter som tydeligvis trodde på seg selv, og som jeg fikk et godt og rolig inntrykk av. du må da merke det selv, du ser ikke etter gutter som ikke klarer seg i to minutter på egenhånd når gjengen er borte, gutter som ikke tør å gå i andre klær enn kameratene, og som er hystersik opptatt av ditt og datt. Du ønsker en avslappet type, en som ikke får helt panikk dersom håret hans ikke ligger i den rette midtskillen om morgenen.... Vi skal være glad i dne kroppen vi har fått! Som det blir sagt i "Everybody´s free to wear sunscreen": "Enjoy your body, use it every way you can don’t be afraid of it, or what other people think of it, it’s the greatest instrument you’ll ever own.. " og "Enjoy the power and beauty of your youth; oh nevermind; you will not understand the power and beauty of your youth until they have faded. But trust me, in 20 years you’ll look back at photos of yourself and recall in a way you can’t grasp now how much possibility lay before you and how fabulous you really looked. You’re not as fat as you imagine. " skal vi vikrleig gå rundt og kaste bort livet vårt på å telle kalorier og bekymre oss for at vi ike er tynne nok for gutta?? Slike gutter vil vi ikke ha! Dette ble litt rotete, men... Lykke til!! *klemmer* Tusen tusen takk!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
musikeren Skrevet 25. mars 2001 Del Skrevet 25. mars 2001 Hei EllaPella, Ikke tenk på vekten. Få (om noen) legger merke til 5-10 kg uansett. Istedet kle deg litt stilig (mener ikke "halvnaken"! ;-) ), og før deg frem. Ikke være redd for noe som helst! Med vennlig hilsen Tja... By deg fram, skal det vel være. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pellinho Skrevet 25. mars 2001 Del Skrevet 25. mars 2001 Nei, det bør du ikke gjøre. Det er alt for mange jenter som tenker for mye på kroppsvekten og puppene. Guttene tenker mindre på dette. Tror mange gutter synes jenter generellt begynner å bli for tynne. Selvfølgelig er det også en grense for hvor mye en bør veie, men du er langt unna denne. Utnytt det du synes er best ved deg selv. Det å smile og være blid er en god begynnelse. Vær deg selv. et tips er for eksempel internet dating. Dette er jo en spennende måte å treffe andre på. Prøv feks nettvenn på sol.no eller dating.no. Dersom du ønkser å gå ned i vekt, ikke prøv å gå ned 15 kilo på en måned. Ha langsiktige mål så slipper du å gå opp igjen. I stedet for en stor middag, del heller opp middagen i to og spis med to timers mellomrom. I tillegg er kosttilskuddet CLA ganske fornuftig. Lykke til med kjærligheten! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 25. mars 2001 Del Skrevet 25. mars 2001 Hei, du kan trygt finne deg en kjæreste uten å tenke på vekta di. Kjærlighet kommer ikke i kilo, men i tanker, ord og handling. Å være opptatt av kropp er noe som er veldig typisk i alderen din, men fortvil ikke- snart oppdager du at kroppen er mye mer enn utseende, og at det er andre verdier som er langt større om mer viktige. La kjærligheten vise vei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sean Skrevet 26. mars 2001 Del Skrevet 26. mars 2001 Tja... By deg fram, skal det vel være. Slanke jenter blir generelt oppfattet som mer attraktive enn overvektige. Dvs. fler menn vil finne en slank kvinne attraktiv enn de vil en overvektig. Dermed, det vil vaere lettere a finne en kjaereste om man er slank, men selvfolgelig med unntak. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 26. mars 2001 Del Skrevet 26. mars 2001 Slanke jenter blir generelt oppfattet som mer attraktive enn overvektige. Dvs. fler menn vil finne en slank kvinne attraktiv enn de vil en overvektig. Dermed, det vil vaere lettere a finne en kjaereste om man er slank, men selvfolgelig med unntak. Hei, En jente på 1,67 som veier 68 kg er ikke engang i nærheten av å være "overvektig". Og uansett om hun var overvektig, så er det egenskaper som er LANGT mer interessante hos en jente/kvinne enn selve vekten. Det får være grenser for hvor ensporet man skal være. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sean Skrevet 26. mars 2001 Del Skrevet 26. mars 2001 Hei EllaPella, Ikke tenk på vekten. Få (om noen) legger merke til 5-10 kg uansett. Istedet kle deg litt stilig (mener ikke "halvnaken"! ;-) ), og før deg frem. Ikke være redd for noe som helst! Med vennlig hilsen Neivel, men hva var da dine '5 - 10 kg'? Generelt kan man si flere vil oppfatte en som attraktiv om en er slank og veltrent. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.