Christina Skrevet 25. mars 2001 Del Skrevet 25. mars 2001 Heisann!! Jeg skal etterhvert begynne å jogge en del igjen - og har akkurat fått min "spede begynnelse". Prøvde først en liten tur på tredemølle på torsdag og så en lengre tur ute i dag. "Problemet" er at da jeg jogget fikk jeg vondt i ankel/nedre del av forside legg.. det var ubehagelig å jogge ordentlig, og det beste var om jeg kun belastet tærne på venstre fot, der det kjennes. Har for første gang i hele mitt liv prøvd å stå på Telemark nå på onsdag, og jeg lurer på om det er det som gjør det. Jeg "truet" meg til å jogge iallfall en stor del av den planlagte turen i dag, og på vei tilbake (jogget ca 7-8 km) ble smertene borte.. Kan jeg bare slå meg til ro med at det var uvant for beina mine å stå på Telemark, eller kan det være noe annet?!? I og med at det ble så og si borte da jeg ble en del varmere og mer "vant" til å jogge, på tilbaketuren, ville jeg jo ikke tro at det var noe mer enn stølhet, men jeg kan ikke kjenne noe nå bortsett fra hvis jeg går inn for det.. Takk for svar!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym Skrevet 26. mars 2001 Del Skrevet 26. mars 2001 trur det er beinhinne betennelse...mange får det::: søk på beinhinnebetennels.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 15. juli 2001 Del Skrevet 15. juli 2001 Se under belastningsskader på http://www.trim.no/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.