Gå til innhold

Jogging - "støl" på forside legg

Christina

Anbefalte innlegg

Heisann!!

Jeg skal etterhvert begynne å jogge en del igjen - og har akkurat fått min "spede begynnelse". Prøvde først en liten tur på tredemølle på torsdag og så en lengre tur ute i dag. "Problemet" er at da jeg jogget fikk jeg vondt i ankel/nedre del av forside legg.. det var ubehagelig å jogge ordentlig, og det beste var om jeg kun belastet tærne på venstre fot, der det kjennes.

Har for første gang i hele mitt liv prøvd å stå på Telemark nå på onsdag, og jeg lurer på om det er det som gjør det. Jeg "truet" meg til å jogge iallfall en stor del av den planlagte turen i dag, og på vei tilbake (jogget ca 7-8 km) ble smertene borte.. Kan jeg bare slå meg til ro med at det var uvant for beina mine å stå på Telemark, eller kan det være noe annet?!?

I og med at det ble så og si borte da jeg ble en del varmere og mer "vant" til å jogge, på tilbaketuren, ville jeg jo ikke tro at det var noe mer enn stølhet, men jeg kan ikke kjenne noe nå bortsett fra hvis jeg går inn for det..

Takk for svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...