agro Skrevet 26. mars 2001 Del Skrevet 26. mars 2001 Hei! Jeg trener step 2 ganger i uka, og går rask tur 3 gr. i uka i 1/2 til 1 timer pr. gang. Samtidig tar jeg situp og armhevninger hver dag. Spiser 2 skiver til frokost 2 til lunsj, lett middag med masse grønsaker samt litt frukt innimellom dette. Spiser 2 sjokolader i løpet av helgen, eller så synes eg at eg lever sundt. Men hvorfor ialle dager går ikkje jeg ned i vekt?? Føler heller ikkje at situpsene hjelper på magen min. Hva gjør jeg galt?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscular Skrevet 26. mars 2001 Del Skrevet 26. mars 2001 Hei, Du må spise flere måltider for å holde forbrenningen oppe. Situps og armhevninger hver dag er til ingen nytte. Kanskje du trener å hvile deg en uke og deretter på'n igjen med litt moderat trening. (ikke situps osv hver dag) Få tak i en instruktør på et gym så hjelper han deg. Er nok en del her også som kan hjelpe deg. Jeg har dessverre ikke tid nå fordi jeg skal på gymet nå. MEd vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 27. mars 2001 Del Skrevet 27. mars 2001 Hei, du er nødt til styre kostholdet ditt slik at du inntar færre kalorier enn du forbruker. Trening i seg selv er ikke slankende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.