Gå til innhold

er det lov å sette opp eksamen to dager på rad?

Anbefalte innlegg

Gjest er det lov å sette opp to dager på rad

Er det lov å sette opp eksamen to dager på rad?

Jeg går siste året på vgs og har eksamen neste onsdag i tillegg til at de har satt opp et trekkfag dagen etter. Er det lov å sette opp eksamener så tett? Trekkfaget blir trekt ei uke før så vi har lesedager, det er bare at det blir veldig tungt med to dager på rad synes jeg..

Fortsetter under...

Annonse

• 9 år senere...

https://lovdata.no/dokument/SPH/sph-2015/kap9#kap9.11.
Spørs helt hvor du er i studielivet. Jeg er holder på med bachelor på høgskole, og da er det faktisk ikke lov :)
Har to eksamener inntil hverandre, som strider med Norsk regelverk. (Ser at jeg kommer litt seint til festen)

Edit, Dette gjelder for NITH, det gjelder for mange andre høgskoler, og organisasjoner. Ikke ta det for gitt at du har retten, men er skolen din innenfor dette, er det loven, og flere ganger blir den uvisst brutt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...