Gjest markjordbær Skrevet 26. mars 2001 Del Skrevet 26. mars 2001 Hei Jeg er en jente på 16 år. Jeg driver med en del løpetrening. Hvor langt bør jeg egentlig løpe og i hvilket tempo? og hvor mange ganger i uken? Jeg spiller en del volleyball. Jeg har i det siste fått litt vondt i det høyre kneet. Har dette med volleyballen og gjøre eller er det løpingen? det kjennes ut som en belastningsskade, men jeg vet ikke helt om det rett og slett bare er en kul etter et fall. Hva skal jeg gjøre hvis dette er en belastningsskade? Bør jeg da trappe ned treningen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 27. mars 2001 Del Skrevet 27. mars 2001 Hei, hvor mye du skal trene er helt avhengig av ditt treningsgrunnlag. Prøv å følge etter kroppen signaler. Løp når du er uthvilt og hvil når du er sliten. Du bør ikke fortsette treningen dersom kneet ditt blir verre. Det er viktig at du er fri for smerter og skader når du trener. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.